Beste Vodafone,
Ik heb op 5 november 2013 mijn Iphone 4s (niet werkende powerknop) ter reparatie aangeboden aan de Vodafone Wibautstraat.
Helaas heb ik op 8 november van Dynafix een prijsopgave (200+ euro voor vervanging toestel) gekregen, omdat het toestel blijkbaar buiten de garantie periode valt.
Na mijn weten heb ik mijn toestel binnen de garantie periode (5 nov zie pinbontransactie) aangeleverd bij de Vodafone winkel. Dit is ook gevalideerd door de Vodafone medewerker en expliciet vermeld op de Servicebon (iRMAVODA11411392). Ten eerste had ik bij aanmelden van de reparatie al de aankoop bon laten zien, op de reparatie bon staat ook dat om een garantie geval gaat. Als ik eerder wist dat het niet onder garantie gerepareerd ging worden, waarom zou ik überhaupt aan Dynafix mijn toestel aanbieden voor reparatie. En nu zit ik met deze hele case in mijn maag.
Jullie, als Vodafone/Dynafix zijnde hebben mijn toestel bij inname gevalideerd op garantie, dat was het geval maar achteraf blijkt dat niet zo te zijn. Ten eerste heb ik bij aanmelden van de reparatie al de aankoop bon laten zien, op de Service bon staat ook dat om een garantie geval gaat. Als ik eerder wist dat het niet onder garantie gerepareerd ging worden, waarom zou ik überhaupt aan Dynafix mijn toestel aanbieden voor reparatie. En nu zit ik met deze hele case in mijn maag.
Blijkbaar Dynafix hanteert de datum wanneer het toestel binnenkomt bij het reparatie centrum (7 nov). Volgende de definitie van Dynafix is dat anders dan van de Vodafone over hoe de garantie termijn wordt vastgesteld. Dit is niet gemeld door de Dynafix medewerker op de wibautstaat. Er wordt mij doodleuk verteld dat hij niet verantwoordelijk is dat hij mij dit soort informatie voorlegt, terwijl hij zelf niet op de hoogte over de procedures. Ik ga hier niet akkoord mee, en hij zou overleggen zijn meerdere/manager/supervisor. Inmiddels is het begin januari en Dynafix/Vodafone wil het toestel nog steeds niet repareren omdat er geen coulance wordt gegeven op de reparatie. Op 21 januari een mail gekregen met de bevestiging dat het toestel niet gerepareerd gaat worden.
Er zijn een aantal zaken die mij frustreren.
- 2 jaar garantie door vodafone, wordt afgehandeld door dynafix. Blijkbaar hanteren zij andere regels dan Vodafone.
- Dynafix medewerker is niet op de hoogte van garantie procedures
- Geen gerepareerd toestel
- Teleurstellen en geen vertrouwen in een goed afloop van de reparatie.
- Slechte terug koppeling vanuit Dynafix / Garantie.
Is het nu een garantie issue of het niet verlenen van coulance. Dat is mij niet duidelijk, Ondertussen geen telefoon, hoop frustratie en geen voortgang. Ik hoor graag van jullie hoe jullie dit gaan oplossen.
Graag een oplossing, uiteindelijk wil ik dat het toestel onder garantie wordt hersteld zonder bijbehorende kosten.
Zie Servicebon iRMAVODA11411392 en Ordernummer 219349 , ik hoor graag van jullie.
Een super gefrustreerde klant.