Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Het Vodafone Forum is vernieuwd!

Het nieuwe design van het Vodafone Forum is live!

De Community heeft een complete make-over ondergaan. De lay-out is vernieuwd, de boards zijn opnieuw ingedeeld en de functionaliteiten zijn uitgebreid. We introduceren 'badges' en een responsive website. Dat wil zeggen dat het Forum vanaf nu nog beter te bezoeken is via je mobiele telefoon en tablet.

Met de lancering van het nieuwe design presenteren we een Forum dat overzichtelijker en gebruiksvriendelijker is. Ben je sowieso al een enthousiast gebruiker? Geen paniek. Al je instellingen, foto’s, topics, reacties en profielinformatie zijn gewoon bewaard gebleven.

We nodigen jullie bij deze uit om een kijkje te nemen en ons te laten weten wat jullie ervan vinden. Laat hieronder jullie reacties en feedback (en complimentjes 😉 achter over het nieuwe design. We zijn benieuwd naar jullie mening en we kijken ernaar uit om met de vernieuwde Community aan de slag te gaan. Hopelijk jullie ook!

Groetjes,
Het Forum-Team



10 Reacties 10
Anonymous
Niet van toepassing
Ziet er toppie uit ????
Enige waar ik even aan moet wennen is dat de berichten niet uit de lijst verdwijnen bij recent waarop ik gereageerd heb of bekeken heb.....maar dat gaat denk ik wel goed komen.???? Ziet erg strak uit!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Goed om te horen Steven-!
Ik denk dat het voor iedereen even wennen zal zijn, ook voor ons.
Maar het oude forum was wel echt toe aan wat vernieuwing 😉
Bedankt voor je feedback. We zullen de komende tijd nog wat dingen finetunen en ik zet jouw punt zeker even op de lijst.

Anonymous
Niet van toepassing
Ik ben benieuwd naar de overige veranderingen! Maar het is nu al een hele verbetering! Toppie!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Steven-

Nu al een update!
We hebben de hoofdpagina een beetje aangepast. Je kunt nu de volgende categorieën vinden:
- Laatste nieuwe reacties
- Nieuwe topics
- Ongelezen berichten

Maakt het allemaal al een stukje makkelijker.
Anonymous
Niet van toepassing
Wooow dat is snel!!!! ???? Nice
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Ziet er goed uit! Match meer met de Vodafone website zelf.
Het wordt wel weer even wennen wellicht aan de veranderingen, komt vast goed :).
Nu kan het forum weer jaren en jaren door in een vernieuwd jasje!

Sharon
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Bedankt voor het compliment SamsungExpert! 🙂
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Sharon, en de rest.

Door mijn vakantie zie ik vandaag de layout voor het eerst.

Hier mijn eerste feedback:

  • De Badges zijn veel te groot, maak ze 40 x 40px met een margin right van 5px op groot scherm. Dan ziet het er zo uit:


  • Naast shop en support, mis ik een grote knop met Forum. Of een andere grote knop boven aan om naar het totaal overzicht te gaan. De rode tekst "Vodafone forum" is niet lekker "klikbaar" genoeg.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Bedankt voor je feedback NetwerkFreak.
We gaan er naar kijken en checken wat we ermee kunnen 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
NetwerkFreak, zoals beloofd hebben we dit voor je uitgezocht. Helaas blijkt het niet mogelijk te zijn om de badges kleiner te maken en een knop toe te voegen, zonder het hele achterliggende systeem hiervoor aan te passen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic