Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,194Oplossingen
  • 1,618Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Vraag over YOU bundels Alleen-lezen Onopgelost

Ik vind de nieuwe YOU bundels top, maar waarom moet ik iedere maand de bundel opnieuw aanzetten, ipv dat deze automatisch wordt verlengd zoals de bloxx vroeger. Geen omkijken naar, alleen maar in de g...

Vero77 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Converged offer Alleen-lezen Onopgelost

Hi everybody,I try to find help to to get my Converged offer go live and get the extra 3Go data. It seems email adress need to be the same for both Vodafone RED and Huis. Can somebody advice how to ma...

Tibo door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met wifi na reparatie (dynalogic) Alleen-lezen Onopgelost

Vorige maand is mijn telefoon ter reparatie geweest. Er zat een barst in mijn scherm, en mijn touchscreen werkte niet meer. Ook het klepje van de telefoon was niet meer waterdicht. Dit is allemaal net...

Nicobaarn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

0900/0906 blokkade opheffen Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag de blokkade op 0900/0906 nummers voor mijn mobiele abonnement opheffen. Ik heb dit al gedaan via my vodafone maar ik kan nog steeds geen 0900/0906 nummers bellen, kunnen jullie me helpen?

Datalimiet veranderd maar gebeurd niets Alleen-lezen Onopgelost

Lange tijd geleden ( ruim 2 maanden ) heb ik mijn red abonnement geüpgraded, dit vanwege de internetbundel die te klein was. Nu ruim 2 maanden verder heb ik aan het eind van de maand nog steeds dezelf...

Ingej02 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

continu scannen wifi Alleen-lezen Onopgelost

k heb net de nieuwe galaxy a3 2016 in gebruik. Mooi toestel maar ik irriteer me mateloos aan het continue scannen van de wifi. Om de paar seconden verbinding, geen verbinding en naar 4g, scannen en ve...

Sophie999 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Herkent vingerafdruk/ back up wachtwoord/ google account niet meer Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen van het Vodafone forum, Afgelopen donderdag deed mijn vingerafdruk het ineens niet meer van mijn Samsung S6. Ik zat toen in het buitenland en ben vannacht terug gekomen. Overigens hou ik ...

Erik7 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Fantastic Friday deal Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de deal van vandaag geclaimd. Ik heb een bevestigings sms gekregen, maar het is totaal onmogelijk om op te waarderen. Ik heb nog maar tot 23.55 uur. Ik word steeds uit my vodafone gegooid onder...

kyoyo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Fantastic friday maar geen bonus Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Volgens mij is het vandaag Fantastic Friday. Mijn vrouw kreeg tenminste een SMS dat het vrijdag bonus dag is... Dus ik hoppa snel een tientje op mijn Prepaid.... En nee hoor geen bonus. Mis ik ...

taurus62 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen GPS na 5.1 update Xperia M2 Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Onlangs verscheen de melding dat er een software update beschikbaar was. Deze heb ik geïnstalleerd. De nieuwe Android werkt prima echter de GPS van dit toestel is na de update niet meer function...

scenic20 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

BloX UIT via app? Alleen-lezen Onopgelost

Ik zit in Frankrijk. BloX zou voor voordeel moeten zorgen, maar het lijkt er op, dat ik nu EUR 4.00 betaal voor een ontvangen telefoontje uit NL, omdat dat BloX aktiveert? Ik bel zelf niet.Ik kan via ...

Verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Helaas is mijn iphone 5s kapot gegaan en hij valt niet meer te maken. mijn abonnement loopt tot 2 juli 2016 en ik hoorde dat je dus 4 maanden van te voren kan verlengen wat dus 2 maart voor mij is. Mi...

Reparatie & vervanging van je toestel Alleen-lezen Opgelost

Je kent het wel: je toestel neemt ineens een duik in het zwembad, is na jaren trouwe dienst versleten of eigenlijk kan het nog wel even, maar je wilt gewoon graag wat nieuws. Kun je het dan laten repa...

Bas door Oud Community Moderator
  • 2791 Topics
  • 210 Oplossingen
  • 197 Likes

Eerlijk zullen we alles delen Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag is gebleken dat er vanaf 2007 ten onrechte kosten in rekening zijn gebracht. Dat is minimaal 700 euro te veel. Vodafoon wil 3 maanden terug betalen. Dat is 22, 50. Really?

S6 schermvergrendeling vegen uitgeschakeld Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, op mijn S6 had ik voor een tijdje een patroon als schermvergrendeling, nu ben ik dat zat en wil ik terug naar 'vegen'. Echter staat daarbij: "Uitgeschakeld door beheerder, coderingsbeleid of opsl...

Geen netwerk in het buitenland. Alleen-lezen Onopgelost

Ik zit in Costa Rica en ik kan geen verbinding maken met een netwerk. Ik krijg ofwel "no service", ofwel "emergency calls only". Dit gebeurt elke keer als ik in het buitenland ben, ongeacht welk toest...

Rikkety door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen Bluetooth Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb het idee dat Bluetooth niet werkt op mijn toestel.Het gaat hier om een Vodaphone Smart Prime 6. Als ik de Bluetooth aan wil zetten via het tandwieletje van instellingen geeft die wel AAN aan, m...

LevImage door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

scherm komt niet meer van beveiliging af Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allemaal, Ik heb mijn toestel (samsung S5) beveiligd met een vingerafdruk. Nu heb ik al de hele dag dat, als ik mijn toestel wil ontgrendelen ik niet de vraag krijg voor mijn vingerafdruk maar mij...

miran284 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

data tegoed overzetten Alleen-lezen Opgelost

Ik betaal en beheer 3 abonnementen,kan ik onderling data tegoed overzetten

Piet1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen