You S Alleen-lezen Onopgelost
Is de You s bundel nog steeds aan te sluiten voor nieuwe prepaid klanten?
Welkom op de Vodafone Community
Is de You s bundel nog steeds aan te sluiten voor nieuwe prepaid klanten?
Ik heb sinds mijn aankomst in Portugal gisteren geen toegang tot mobiel netwerk in portugal. Handmatig instellen, automatisch zoeken.. niets werkt. Data roaming staat aan maar helaas moet ik het doen ...
Ik zie dat Vodafone nu ook een XL alles in 1 op reis dagbundel aanbiedt. Een mooi initiatief, maar als je deze bundel aanzet dan ben je als ik het goed begrijp altijd €4 per dag kwijt, ook al gebruik ...
Ik ben in Spanje. Begin van de week kon ik zonder wifi mijn data gebruiken, sinds enkele dagen niet meer. Wat zou er aan de hand kunnen zijn en wat kan ik doen? Krijg melding: Offline en Geen netwerk ...
Ik heb een vodafone red abonnement gekoppeld met een samsung galaxy j5 smart telefoon,echter als ik mijn toestel instelt als anonieme beller dan kan ik niet bellen , als ik hem instelt met nummerweerg...
Beter mensen geen abonnement nemen bij deze provider ze sturen rekening dat niet kan en als je ze belt geven als antwoord over je bundel echt oplichters kijk uit
Ik heb iets vreemds.Als ik gebeld wordt en het gesprek opneem, dan hoor ik de andere partij duidelijk, maar de andere partij kan mij niet of amper verstaan. Als ik dan direct na verbreken van de verbi...
Vandaag 28-7-2017 ben ik oversgestapt van een Ziggo mobiel abbonement naar een Vodafone abbonement.Na wat testen blijkt alles binnen Nederland correct te werken.Ik kan bellen smsen en mijn internet bu...
Wanneer je een Sim Only abonnement hebt worden de niet gebruikte date en belminuten dan meegenomen naar de volgende maand en zitten hier nog beperkingen aan?
Zie onderstaande vraag gesteld via email aan klantenservice ivm vakantie van dit fam lid is spoed gewenst!dank u wel!. OntvangstbevestigingBeste heer, mevrouw, Bedankt voor je feedback! We hebben je v...
Ik heb twee maal Galaxy A3 2017 en heb daar op de bestanden overgezet van de oude telefoons. Nu blijkt dat ik de simkaarten heb verwisseld, de ene telefoon heeft dus het telefoonnummer en de contacten...
Goedemiddag,Bedankt voor de reactie en de uitleg van de facturen van Juni en July.Zou u mij kunnen zeggen waar ik deze informatie kan inzien op mijn digitale factuur.Ik kan mijn gesprekkosten en data ...
Ik wil ook extra voordelen van Vodafone net als de klanten van ziggo/ Vodafone maar krijg het niet omdat ik geen Ziggo heb, ik voel mij derderangs klant bij Vodafone , ben al 17 jaar trouwe klant , na...
Goedemogen, Vanaf zondag 30-04-2017 rond 13.00 uur heb ik een nieuwe simkaart ontvangen voor mijn telefoon. Nu ca. 40 uur later en menige chat gesprekken is mijn simkaart nog niet geactiveerd. Hoe lan...
Waar en hoe kan ik de gespecificeerde rekening van de maand juli inzien ???
Beste, Ik krijg een SMS berichtover mijn rekening van Juli terwijl ik geen klant meer ben. Weet iemand hoe dit zit? groet Jaap
Wanneer ik mijn mail verwijder van mijn iphone, dan wordt deze gewoon weer teruggezet. Ik heb ze dan al van de server verwijderd en bij instellingen meteen verwijderen aangevinkt...
Beste, Ik heb nu een Vodafone abbonement prive : 30 euro + 25 euro toestel kosten. 5 GB data + verdubbelaar ivm Ziggo klant. Nu zou ik graag het abbonement willen hebben wat online staat van 31 euro 2...
Helaas werkt mijn voicemail niet ! Alle instellingen nagelopen, alles staat aan maar telefoon blijft overgaan zonder op voicemail over te springen. Ik gebruik mijn telefoon zakelijk en dus zeer belang...
Goedemorgenik had maandag mijn Vodafone abonnement sim Only verlengd want hij was al verlopen in September 2016,Dus het was een start S 8 euro per maand 200 belminuten en sms.Dat heb ik aangepast naar...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
86 | |
19 | |
10 |