Azaadran

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heraansluiting

Door 2 dagen te laat betalen werd mij abonnement volledig geblokkeerd. Op 21 feb heb ik het bedrag voldaan en zou volgens een medewerker mijn abonnement weer binnen 2 tot 24 uur her aangesloten worden. We zijn nu ondertussen op 3 maart nog steeds niets. Elke keer als ik een medewerker benader wordt er gezegd technische storing en wij hebben het doorgevoerd naar ons technici. Heel bizar dat jullie technici nu al bijna 3 weken bezig is met een heraansluiting. Elke medewerker geeft andere info. Heb dit nog nooit mee gemaakt. Denk waarschijnlijk dat jullie technici ergens in verwegistan wonen ofzo en dat ze zelf ook niet bereikbaar zijn.
5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Azaadran

Welkom op de Community!
Oei dat klinkt niet heel fijn! Dankjewel voor het delen van je ervaring! Ik begrijp hieruit dat er al een onderzoek is aangemaakt voor de technische dienst.
Via hier heb ik helaas geen inzicht in onderzoeken, gegevens en systemen. Dit is wegens privacy redenen. Daarnaast is het forum echt bedoeld voor klanten met vragen, die beantwoord kunnen worden door andere klanten/ users.

Namens Vodafone wil ik je mijn excuses aanbieden omdat het zo lang duurt voordat het opgelost is.
Kun je ons hierover een bericht sturen via Facebook of Twitter? Dan kunnen mijn directe collega's met je meekijken hiervoor.
Ik hoop voor je dat het snel is opgelost!
Azaadran
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al lang gedaan via facebook benaderd kom niet verder en zogenaamd weten alle medewerkers ook geen antwoord. Slechte service!!!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Via hier kan ik helaas niks er in betekenen omdat ik geen toegang heb tot de systemen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic