cmcleod

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem aanmelden voor nieuwe Vodafone account met nieuwe SIM-kaart

Ik heb een probleem aanmelden voor een nieuwe Vodafone-account voor mijn nieuwe SIM-kaart.

Ik heb geïnstalleerd mijn nieuwe SIM-kaart en werkt op mijn mobiele telefoon door het ontvangen van SMS-berichten van Vodafone. Wanneer mij wenk opwaarts voor te opkomend Vodafone verslag voor mijn verplaatsbaar telefoonnummer mij toucheren naar de naar de tekst depêche voor naar de wetboek Okee. Nadat ik de code in te voeren krijg ik het volgende bericht:

"Je hebt meer dan een nummer. Alleen als eigenaar van het contract u een mijn Vodafone account aanmaken. Geef daarom uw geboortedatum en Klantnummer ".

Mijn SIM-kaart is nieuw. Waarom zou ik de melding hierboven krijgen bij het opzetten van een nieuwe account?
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 11416Posts
  • 1736Oplossingen
  • 2154Likes
Hoi cmcleod

Welkom op de Community!
Waarom je deze melding krijgt, durf ik helaas niet te zeggen. Een logische reden is als je in het verleden al eens klant bent geweest (bijvoorbeeld met een oud abonnement of prepaid nummer).
Het beste kun je hiervoor contact opnemen via 1201, door een chat te starten of ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter. Hierdoor kunnen mijn collega's direct met je mee kijken.
Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Steven
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 11416Posts
  • 1736Oplossingen
  • 2154Likes
Hoi cmcleod

Welkom op de Community!
Waarom je deze melding krijgt, durf ik helaas niet te zeggen. Een logische reden is als je in het verleden al eens klant bent geweest (bijvoorbeeld met een oud abonnement of prepaid nummer).
Het beste kun je hiervoor contact opnemen via 1201, door een chat te starten of ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter. Hierdoor kunnen mijn collega's direct met je mee kijken.
Laat je weten of het gelukt is?
cmcleod
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi, Steven. Thank you for the response. I have a new SIM card and never a Vodafone account. I will try to send message to support Vodafone. How do you start a chat? I can try sending message using Facebook or Twitter. When I call the telephone line can I speak to someone in English?
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9797Posts
  • 3083Oplossingen
  • 2207Likes
Here are the links
Facebook or Twitter

For chat: chat te starten
cmcleod
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thank you.
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 343Likes
Topic gesloten/Topic closed.
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 343Likes
Topic gearchiveerd/Topic moved to archive.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone