Galliër

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Veranderen aanspreektitel in My vodafone

In My Vodafone sta ik geregistreerd als 'heer'.
Ik vind dit erg vervelend en wil dit omzetten naar 'mevrouw'. Dat heb ik al eens geprobeerd door hierover contact op te nemen met Vodafone maar er veranderde niets...

Wie kan mij helpen met advies?

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Galliër

Welkom op de Community!
Ik kan mij voorstellen dat je dit zo snel mogelijk aangepast wilt hebben.
Via de Community kan ik helaas geen aanpassingen doen via de systemen. Dit is omdat ik geen toegang heb tot deze systemen wegens privacy redenen.
Kun je ons een bericht sturen via Facebook, Twitter of via de chat? Mijn collega's kunnen dit aanpassen voor je. Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Galliër

Welkom op de Community!
Ik kan mij voorstellen dat je dit zo snel mogelijk aangepast wilt hebben.
Via de Community kan ik helaas geen aanpassingen doen via de systemen. Dit is omdat ik geen toegang heb tot deze systemen wegens privacy redenen.
Kun je ons een bericht sturen via Facebook, Twitter of via de chat? Mijn collega's kunnen dit aanpassen voor je. Laat je weten of het gelukt is?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Galliër
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik snap het helemaal, daar had ik ook last van.
Zelf heb ik een berichtje verzonden via Twitter en kreeg binnen een dag al antwoord en het was aangepast. Dus ze kunnen het heel makkelijk voor je verhelpen en dan ben je weer gewoon wie je bent. Dat voelt toch een stuk lekkerder :sunglasses:

En wat Steven zegt, mocht je geen Twitter hebben dan kan je ze ook bereiken via Facebook en hier kan je ook een chat starten (heeft Steven al geschreven maar ik doe er even een linkje bij, dat is wat makkelijker).

Succes en het komt goed hoor, is bij mij ook goed gekomen 🙂
Galliër
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steven wrote:
Hoi Galliër

Welkom op de Community!
Ik kan mij voorstellen dat je dit zo snel mogelijk aangepast wilt hebben.
Via de Community kan ik helaas geen aanpassingen doen via de systemen. Dit is omdat ik geen toegang heb tot deze systemen wegens privacy redenen.
Kun je ons een bericht sturen via Facebook, Twitter of via de chat? Mijn collega's kunnen dit aanpassen voor je. Laat je weten of het gelukt is?


Hoi Steven en Energieboy,

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb via FB gechat met My Vodafone en zij hebben mijn aanspreektitel aangepast. :nerd::slight_smile:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super 🙂 Alvast een fijn weekend!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Opgelost, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic