ingrid48

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Help vodafone protect

Gisteren pakte ik mijn telefoon en ineens stond er u toestel is vergrendeld. Ik heb daar helemaal geen pincode van en ook nooit ingesteld.
Ik heb van alles geprobeerd niets lukt.

7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Ik raad je aan om met een ander toestel contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen een reset doen. Zorg er wel voor dat er een werkende simkaart inzit en je het klantnummer bij de hand hebt. Je klantnummer kun je terug vinden op je factuur, contract of nu Vodafone.
Anonymous
Niet van toepassing
Tevens kun je dit regelen via Facebook of de chat 🙂
ingrid48
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb geen factuur ik heb gewoon een.prepaid telefoon
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Huh . Heb je misschien toevallig van en ander persoon gekocht? Wat ik weet is dat Prepaid toestellen niet met Mobile Protect worden geleverd (correct me if I am wrong).

Je kan vooralsnog contact opnemen met de klantenservice omdat via het forum geen tijdelijke wachtwoorden kunnen worden opgevraagd.
ingrid48
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee hoor vorig jaar bij de wehkamp gekocht en nog nooit Vodafoneprotect erop gezet. Ik snap er zelf ook niets van.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Wat raar en vervelend voor je dat dit is gebeurd! Ik neem aan dat je toestel nog steeds om en toegangscode vraagt? Helaas kunnen wij je via het forum niet helpen, toegangscodes worden hier niet verstrekt.
De klantenservice kan meer voor je betekenen, (had je graag verder geholpen)!
Anonymous
Niet van toepassing
Ik vermoed een Vodafone branded toestel. Zodra er dan een software update is wordt deze er automatisch op gezet.



E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic