JohnBijlsma

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heel slecht bereik 4141 Leerdam

Sinds een halve dag hebben we in Leerdam centrum behoorlijk slecht bereik. Bekend?
13 Reacties 13
svd

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Goedemorgen,

Ik woon in Leerdam en heb nergens last van. Zelfs zeer goede 4G ontvangst door heel Leerdam.
Kun je het slechte bereik specificeren? Op de 2G, 3G of 4G? En wat ervaart u dan precies?

M.vr.gr.


JohnBijlsma
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik woon in 't centrum, en sinds gisteravond is de bereikbaarheid drama, niet eerder last van gehad... 3G en 4g bijna niks


svd

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Beste John,

Ik woon in de wijk West en ervaar die problemen helemaal niet. Het centrum van Leerdam ligt precies tussen het bereik van twee Vodafone masten in. Normaal gesproken heb ik er prima ontvangst, ik zal zsm eens kijken of ik die problemen daar ook ervaar. Al de tips op het forum geprobeerd zoals toestel resetten, simkaart er even uit halen enz? Wat voor toestel heb je?

Grt
JohnBijlsma
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb een Nokia 625 (zakelijk)

Ben net effe naar buiten gelopen, maar zelfs buiten blijft t slecht! Fontijnstraat, kerkstraat noordwal... overal drama...

thanks voor je hulp

svd

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Hoi John,

Dan lijkt er toch iets niet goed te zijn want dat is ongebruikelijk.
Volgens de site zijn er geen werkzaamheden in de omgeving, misschien dan toch een storing?
Als het goed is leest de Crew van Vodafone mee en zullen er vast wel op gaan antwoorden. 😉

Succes in ieder geval met de oplossing voor je probleem
JohnBijlsma
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dank je!

mijn vriendin had er ook last van samsung s3, dus denk niet dat de nokia t probleem is...

kom op vodafone! t-mobile doet t wel 🙂

svd

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Hoi John,

Ik hoor nu van een familielid van me, welke in de wijk Noord woont, dat hij helemaal geen ontvangst heeft.
Dat doet toch wel vermoeden dat er inderdaad iets aan de hand is met de antenne op het industrieterrein Nieuw Schaik. Normaal is er in die wijk hele goede ontvangst omdat deze dichtbij de locatie ligt waar deze antenne staat.
Ik adviseer je dan ook Vodafone via de klantenservice, Facebook, twitter of op een andere manier op de hoogte te stellen. Ik heb mijn familielid dat geadviseerd ook te doen.

Succes en hoor graag wanneer het is opgelost.

P.s. T-mobile heeft enkele geleden nieuwe antennes geplaatst (4G compatible) op de flat aan het Meentplein, daar moet je dus inderdaad een heel sterk signaal van ontvangen op zo'n korte afstand.
phoegee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zeg maar gerust geen bereik John... De gehele dag al.. Behoorlijk waardeloos te noemen. Hopelijk snel opgelost anders gaat er een mooie rekening naar vodafone...

Jerry2012

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik woon op Varseveld in Leerdam. Continue wisseling tussen geen bereik en 1 streepje. Als ik dan iemand bel dan is kwaliteit drama. Erg vervelend voor mij als zakelijke gebruiker.

Ik zie op de site werkzaamheden aan een mast in Geldermalsen, heeft dat er iets mee te maken?

Vodafone is nooit top geweest bij ons in de wijk, maar dit slaat alles. Huisgenoten met T-mobile hebben geen problemen.

Jerry
svd

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Beste Jerry. Zie stukje over T Mobile dat ik getypt heb hierboven. Er ligt waarschijnlijk een mast uit want er zijn meerdere mensen die klachten ondervinden.
Laat dit de klantenservice zsm weten.

lesleyn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb er ook last van. Woon in leerdam oost en al de hele dag geen bereik. Signaal zwak en bij een gesprek valt het ook gewoon weg.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey allemaal,

Er zijn sinds gisteren problemen gaande in Leerdam: link

Volgende keer even zoeken op plaatsnaam of postcode in de zoekbalk en filteren op datum, dan zie je vanzelf of er storingen of werkzaamheden gaande zijn op jouw locatie. Soms worden werkzaamheden of storingen pas later bij ons bekend, daarom raad ik je aan dit meerdere keren per dag te checken (als je problemen ervaart natuurlijk).
svd

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Vandaag door Leerdam Noord, Centrum en Nieuw Schaik gereden, de plekken waar de dekking weg of minder zou zijn. Ik had door heel deze wijken minimaal 3 van de 5 bolletjes 4G en vaak zelfs 4 van 5. Ervaren jullie nog problemen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic