oplus

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hd2 Loopt Vast/bevriest

Ik heb onlangs de nieuwste vodafone ROM van de HTC site geïnstalleerd. Installatie geen probleem.
Nu loopt mijn HD2 om de haverklap vast of bevriest of start spontaan opnieuw op!
Ik kan er niet achter komen waar het aan ligt. Ik heb zelf het gevoel dat het een combinatie is van of downloaden van gegevens zoals het weer of van twitter.
Of diverse fora wel iets tegen gekomen maar geen concrete oplossing
HELP! weet iemand wat het probleem is, of heeft iemand het zelfde probleem? En sterker, wat is de oplossing om het te verhelpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
oplus
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels is het probleem opgelost. Het was een probleem met het apparaat. Is onder garantie gerepareerd bij HTC en nu is alles weer goed.

Post kan gesloten worden.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Ik heb onlangs de nieuwste vodafone ROM van de HTC site geïnstalleerd. Installatie geen probleem.
Nu loopt mijn HD2 om de haverklap vast of bevriest of start spontaan opnieuw op!
Ik kan er niet achter komen waar het aan ligt. Ik heb zelf het gevoel dat het een combinatie is van of downloaden van gegevens zoals het weer of van twitter.
Of diverse fora wel iets tegen gekomen maar geen concrete oplossing
HELP! weet iemand wat het probleem is, of heeft iemand het zelfde probleem? En sterker, wat is de oplossing om het te verhelpen?

Hallo oplus,

Welkom op ons forum.

Vervelend dat je dit probleem ondervindt. Omdat het lastig is te achterhalen waar dit probleem vandaan kan komen, zou je het beste eens de fabrieksinstellingen terug kunnen zetten. Let er wel op dat je eerst een back-up maakt van al je contacten, bestanden en andere gegevens die je niet kwijt wilt raken.

Om de fabrieksinstellingen op de HTC HD2 terug te zetten doe je het volgende:

Druk in het tabblad Instellingen van het Beginscherm op Menu -> Alle instellingen -> Systeem -> Opslag wissen.
Voer 1234 in, als je je code nog niet gewijzigd hebt naar iets anders.
Tik op JA om de reset uit te voeren of tik op NEE om de reset te annuleren.

Indien je nog vragen hebt hoor ik dit graag.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team.
oplus
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo oplus,

Welkom op ons forum.

Vervelend dat je dit probleem ondervindt. Omdat het lastig is te achterhalen waar dit probleem vandaan kan komen, zou je het beste eens de fabrieksinstellingen terug kunnen zetten. Let er wel op dat je eerst een back-up maakt van al je contacten, bestanden en andere gegevens die je niet kwijt wilt raken.

Om de fabrieksinstellingen op de HTC HD2 terug te zetten doe je het volgende:
Druk in het tabblad Instellingen van het Beginscherm op Menu -> Alle instellingen -> Systeem -> Opslag wissen.Voer 1234 in, als je je code nog niet gewijzigd hebt naar iets anders.Tik op JA om de reset uit te voeren of tik op NEE om de reset te annuleren.

Indien je nog vragen hebt hoor ik dit graag.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team.

Dank voor de tip. Ik had hier ook al aangedacht maar wilde dit als laatste middel uitvoeren.

Ik kreeg het vermoeden dat het wel eens met de quick GPS te maken kon hebben. Heb deze nu een week uit staan en tot nu toe geen vastloper of bevriezing meer gehad. Vreemd.

Ik blijf het nog even aanzien, als ie weer begint met vastlopen zet ik h'm alsnog teug naar de fabrieksinstellingen.

Ondertussen ben ik wel benieuwd naar andere ervaringen ten aanzien van vastlopers of bevriezingen.
oplus
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels is het probleem opgelost. Het was een probleem met het apparaat. Is onder garantie gerepareerd bij HTC en nu is alles weer goed.

Post kan gesloten worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic