danieckol

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik snap mijn abbonement niet

Hallo,
Ik zit heel internet af te struinen naar antwoorden op mijn vragen en ik hoop dat ik ze uiteindelijk hier krijg.
Ik heb sinds het begin van deze maand een Vodafone Bel+sms+web 275 abbonement.
1) betekend dit nu dat ik 275 smsjes EN 275 belminuten heb? of gaat 1 smsje ten koste van één belminuut?
2) ik heb 'DUBBEL SMS AAN' geactiveerd, heb ik nu 550 smsjes EN 275 belminuten? 550 smsjes en 0 belminuten? Of kan ik na 2 smsjes 1 minuut minder bellen? ik snap er echt niks van
3) Mijn abbonement kost als het goed is in het eerste jaar €19.75 (ofzo) en in het tweede jaar 39.50, nu keek ik naar mijn online tegoed verbruik, en zag ik dat mijn starttegoed 24.92 was??? of zijn dit dan weer de aansluitkosten?
4) als je 'mobiel netwerk' de hele maand AAN laat staan, heb je dan genoeg aan 1GB? of moet je hem steeds tussendoor aan zetten?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hoi Danieckol,

Vervelend om te lezen dat je je abonnement niet begrijpt.
Helaas kunnen we hiermee op het Forum ook niet helpen gezien deze plek bedoeld is voor technisch gerelateerde vragen.

Zie ook onze Help en Guidelines:

Welkom op het vernieuwde forum van Vodafone. Op dit forum kun je met andere bezoekers informatie delen over technisch gerelateerde vragen betreffende diensten, producten of toestellen van Vodafone. Heb je bijvoorbeeld een technische vraag over je toestel, tablet of mobiel internetten? Dan ben je hier op de juiste plek! Ben je een nieuwe gebruiker? Registreer dan hier.

Om je toch een beetje op weg te helpen wil ik je vragen telefonisch contact met ons op te nemen op het nummer 1200 of 0654500100 zodat dit voor je uitgezocht kan worden.

Met vriendelijke groet,

Chris
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic