markneijenhuis

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Harman kardon speaker, hoe kan ik deze bestellen?

Ik heb onlangs mijn abonnement vernieuwd en de s9+ gekozen hierbij was een actie in de winkel dat je hier een code bij kreeg voor een harman kardon speaker. Deze zit er niet bij, kan iemand mij hiermee helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Zoals je weet is die een klanten helpt klanten Community en daarom voor klanten niet mogelijk om in het systeem te kijken wat er te doen is aan dit probleem. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice door te bellen of via een chat via My Vodafone (twitter en/of facebook prive berichtje sturen kan ook). Daar kunnen ze je antwoord geven. Succes in ieder geval!
Let wel op: vanaf morgen is deze Community (forum) alleen nog maar read only, ze gaan er mee aan de slag. Lees meer: https://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Het-Forum-wordt-vernieuwd/td-p/294708?cmpid=100136

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Zoals je weet is die een klanten helpt klanten Community en daarom voor klanten niet mogelijk om in het systeem te kijken wat er te doen is aan dit probleem. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice door te bellen of via een chat via My Vodafone (twitter en/of facebook prive berichtje sturen kan ook). Daar kunnen ze je antwoord geven. Succes in ieder geval!
Let wel op: vanaf morgen is deze Community (forum) alleen nog maar read only, ze gaan er mee aan de slag. Lees meer: https://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Het-Forum-wordt-vernieuwd/td-p/294708?cmpid=100136
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hi markneijenhuis ,
Is het nog gelukt met de klantenservice?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt over enkele dagen gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic