Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Zoals je ziet is dit een community waar klanten elkaar helpen met informatie en deze informatie kan ik niet voor je beantwoorden. Er kan van alles mis zijn en daar kan iemand van de klantenservice (Bel +31 6 54500100) je alleen het beste mee helpen. Er is een mogelijkheid om het bellen in het buitenland uit te zetten, echter kun je dan alleen nog maar met het landgebied bellen waar je je in bevindt, heb je dit misschien ooit eens gedaan?
Eventueel zou je nog kunnen kijken of bellen in het buitenland wel aan staat, Data en Roaming? Daarnaast kan je even kijken bij mobiel provider, misschien dat je even handmatig een andere provider kan opzoeken en dat deze het dan wel doet. Vaak staan dit soort dingen onder de instellingen van je toestel.
Het is lastig en je zegt dat meerdere mensen hier last van hebben? Mijn advies is dan toch proberen om de klantenserivce te bellen (mocht het lukken via een andere mobiel of een vaste telefoon).
Ik merk wel op dat je op internet kan, anders zou je dit bericht niet kunnen plaatsen. Probeer anders even contact te leggen met je My Vodafone via de chat en anders kan het ook nog via een prive bericht via Twitter en/of Facebook. Dan kost het he ook niets extra!