jcpaulus

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo ben hier nieuw ..heb een extra databundel gekocht voor 10€ ik krijg dan eenhalfjaar gratis Nap

Ik heb al eerder een napster account heb ik verwijderd! Als ik een nieuwe account aan maakt met zelfde email adres wordt er vermeld dat die account al bestaat terwijl al verwijderd is Hoe krijg ik mijn gratis vodafone- napster account?
Kunt u mij hiermee helpen of moet ik bellen naar 1201?
5 Reacties 5
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste jcpaulus,

Ik denk dat de Vodafone klantenservice je niet kan helpen met dit probleem omdat je aangeeft dat je een Napster account hebt gehad en dat deze verweiderd is en dat je nu de melding krijgt dat er al een account met dit e-mail adres bestaat. Vodafone heeft geen inzage in de systemen of persoonsgegevens van Napster en zal dit probleem niet voor je kunnen verhelpen.

Ik heb wel even gezocht voor je hoe je contact op kunt nemen met Napster voor dit probleem. Het volgende is te vinden bij de gebruiksvoorwaarden van Napster "U kunt per e-mail contact met ons opnemen via (legal@napster.com) en per telefoon (+352 (2) 6005-233"

Met vriendelijke groet,
MrMister
jcpaulus
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dankuwel MrMister zal het proberen. ..er staat ook iets over een code invullen ,heb geen code van Vodafone gekregen waar vind ik dat?
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
die code krijg je via een smsje zo niet even contact opnemen met de klantenservice 😉
jcpaulus
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok dankjewel patjuhw voor je antwoord ! Mvg. Jcp
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@jcpaulus, ik heb je bericht even verplaatst naar het juiste topic 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic