jordibreda

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nummer wijzigen online

Ik heb via de website van Vodafone alles ingevuld om mijn huidige telefoonnummer te wijzigen naar een nieuw nummer in mijn abonnement. Ik kreeg een berichtje dat dat tot 5 werkdagen kon duren. Ik heb verder geen bevestigingsmailtje gehad hiervan en de 11euro zijn ook nog niet van mijn rekening afgehaald voor deze omzetting. Hoe weet ik dat het a: goed ingediend is en b: wat ik nu moet doen om het nieuwe nummer te activeren/krijgen ? Met vriendelijke groet Jordi
1 Reactie 1
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hoi @jordibreda, neem hiervoor even contact op met de klantenservice. Je bericht voldoet helaas niet aan de regels van dit board, omdat andere forumleden je hier niet mee kunnen helpen. Ik sluit je bericht daarom.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic