Powluzz

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC U11 - 4G/Wifi bellen zonder Vodafone software

Beste Vodafoners,

Weten jullie of het mogelijk is 4G/Wifi bellen te activeren voor de HTC U11 zonder Vodafone software? Is er een mogelijkheid dit alsnog te installeren voor een telefoon zonder? Wordt het anders wel geactiveerd bij de aankomende update voor de U11? Mijn ontvangst is erg slecht nu dus zoek ik naar een mogelijkheid dit alsnog te activeren. Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Sneller dan verwacht; ik heb een reactie!

Helaas heeft HTC het bellen via 4G op de “niet Vodafone software” niet aangezet ondanks ons herhaaldelijk verzoek. Het enige wat je in dit geval kan doen is contact opnemen met HTC hierover.
We hebben geen processen om Vodafone Software op het “niet Vodafone” toestel te laten zetten.

Kun je hiermee uit de voeten Powluzz ?

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Powluzz
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je hebt een update nodig om gebruik te kunnen maken voor 4G over WiFi. Tenminste, Vodafone moet dit toestel toevoegen. Daarom adviseer ik je om deze topic te volgen: https://forum.vodafone.nl/netwerkvragen-4/bellen-over-wifi-en-4g-volte-vowifi-274646/index16.html#po...

Op die topic staat informatie en voegt Vodafone een PDF toe met toestellen die 4G over WiFi ondersteunen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Powluzz?
Powluzz
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik heb er nog wel een vraag over. Ik zou graag willen weten of ik op een bepaalde manier de Vodafone software op een HTC U11 kan zetten. Het is namelijk het enige toestel in die pdf met dat vereiste.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Powluzz,

Ik heb jouw vraag doorgestuurd naar de afdeling die verantwoordelijk is voor de toestellen voor VoLTE. Zodra ik een antwoord heb, hoor je van me!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Sneller dan verwacht; ik heb een reactie!

Helaas heeft HTC het bellen via 4G op de “niet Vodafone software” niet aangezet ondanks ons herhaaldelijk verzoek. Het enige wat je in dit geval kan doen is contact opnemen met HTC hierover.
We hebben geen processen om Vodafone Software op het “niet Vodafone” toestel te laten zetten.

Kun je hiermee uit de voeten Powluzz ?
Powluzz
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Sharon! Ik ga (pogen) contact te leggen met HTC.

Gr,

Paul
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super Powluzz,
Hopelijk zullen zij hierop actie ondernemen!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic