Simontjhe

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC Radar Webshop/Aanbiedingen My vodafone

Hallo,

Eind November loopt mijn contract bij Vodafone af. Ik zat dus tussen mijn aanbiedingen te kijken maar kon geen geschikte telefoon vinden (allemaal 40/45 euro pm). In jullie webshop is er wel meer aanbod en kan ik wel een geschikte telefoon vinden (HTC Radar).
Als ik deze dus wil bestellen moet ik eerst m'n contract opzeggen en dan een nieuwe klant worden zodat ik de Radar kan kiezen? Beetje raar?

Hoe kan ik de HTC Radar bestellen als klant bij vodafone?

Simon 
 
3 Reacties 3
tkleins

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alle providers hebben dit soort rariteiten, waarbij je eigenlijk als bestaande klant niet echt wordt gewaardeerd.Je bent immers al een bestaande klant en blijkbaar vinden ze daarom dat ze jou niet hoeven over te halen om een bestaande klant te blijven.
 
Ze willen evt. flinke korting aanbieden op een nieuw toestel of korting op je abonnement, maar in werkelijkheid als je alle kosten bij elkaar optelt en deelt door het aantal maanden (12/24) dan zie je vaak dat je gewoon de normale prijs betaalt.
 
Helaas doet elke provider dit. De HTC Radar is een leuk toestel, waarbij je een redelijk goedkoop abonnement kunt nemen én het toestel gratis krijgt, mits je een 2-jarig abonnement afsluit uiteraard.
 
Als je de HTC Radar niet gratis kunt krijgen bij Vodafone, zelfs niet bij verlenging, dan kun je eens kijken op http://htcradar.nl/kopen/
 
Wellicht kun je daar wel via verlenging bij Vodafone de HTC Radar gratis krijgen of bij een andere provider.
 
Succes met je verlenging!
 
 
Simontjhe
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb de opzeggings brief al klaarliggen.

Dikke doei! 
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Simontjhe schreef:
Heb de opzeggings brief al klaarliggen.

Dikke doei! 
 
Jammer dat je niets wat vasthoudender bent geweest. Ik heb goeie ervaringen met de afdeling Loyalty van Vodafone, die kunnen best wat voor je doen lijkt me zo.
 
Ik zou zeggen, hold your horses mbt de opzeggingsbrief en try Loyalty.
 
Greetz,

Nez
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic