mickey32

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

HTC One X Jelly Bean

Eindelijk is het zover, Jelly Bean (Android 4.1) komt naar de One X:
http://www.telegraaf.nl/digitaal/13129023/__Update_HTC_One_X_op_komst__.html
 
Laten we in dit topic weer lekker ouderwets (:D) "discussiëren" over de uitrol naar Nederland, en natuurlijk nog belangrijk hoe snel Vodafone het deze keer kan/ gaat uitrollen.
168 Reacties 168
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Je zou toch moeten wachten op een update vanaf vodafone, hou er wel rekening mee dat als vodafone de software klaar is, wordt deze teruggestuurd naar HTC ter beoordeling en dan pas uitgerold
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Vodafone.au meldt het volgende voor de One X:

Third round software received, tested and complete. Final OTA testing underway.
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Staat volledig los van Nederland..zoals eerder vermeld in het stukje tekst mbt Engeland !!!
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Pppppppffffffffffff 😞
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hey marcussol,

Ik weet het, het is vervelend om te moeten wachten op iets wat je graag wilt.
Maar geloof mij als ik zeg dat we er druk mee bezig zijn.
De kans is groot dat de OTA op zeer korte termijn komt, er zijn nog een aantal zaken die worden afgewerkt op dit moment.
Ik hou jullie op de hoogte zodra ik informatie krijg die gecommuniceerd kan worden.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Vodafone zelf test ook de firmware nadat hun hem aangepast hebben, ze willen natuurlijk niet dat ze een brakke firmware releasen voor een toestel,
Enige geduld is wel nodig
SmirRage

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helemaal mee eens!!!!
Vodafone branded software zuigt aan alle kanten, je telefoon doet pas normaal als je die TROEP eraf gegooid hebt.
Je batterij gaat daarna 1,5 x zolang mee als voorheen en geen 'forced closed' issues meer
Inderdaad kost dit je sowieso je garantie, terwijl het Vodafone is die het toestel slecht laat werken
HELE SLECHTE ZAAK.
Ook omdat je als je in de winkel staat niet weet of je nu een branded of unbranded telefoon koopt en het Vodafone personeel al helemaal niets van techniek weet en je dit ook niet vertellen kan, maar je kan hem achteraf niet ruilen!
Nogmaals: HELE HELE SLECHTE ZAAK,
Dit betekent voor mij de volgende keer geen telefoon meer halen bij een Vodafone winkel
alhoewel een kameraad hem in dezelfde winkel heeft gehaald en een unbranded phone heeft ?!?!?!?!.
 
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
SmirRage schreef:
Helemaal mee eens!!!!
Vodafone branded software zuigt aan alle kanten, je telefoon doet pas normaal als je die TROEP eraf gegooid hebt.
Je batterij gaat daarna 1,5 x zolang mee als voorheen en geen 'forced closed' issues meer
Inderdaad kost dit je sowieso je garantie, terwijl het Vodafone is die het toestel slecht laat werken
HELE SLECHTE ZAAK.
Ook omdat je als je in de winkel staat niet weet of je nu een branded of unbranded telefoon koopt en het Vodafone personeel al helemaal niets van techniek weet en je dit ook niet vertellen kan, maar je kan hem achteraf niet ruilen!
Nogmaals: HELE HELE SLECHTE ZAAK,
Dit betekent voor mij de volgende keer geen telefoon meer halen bij een Vodafone winkel
alhoewel een kameraad hem in dezelfde winkel heeft gehaald en een unbranded phone heeft ?!?!?!?!.

Hoi SmirRage,

Dat klinkt niet goed, ik ben het natuurlijk niet met je eens en ik zou je ook vriendlijk willen vragen om je bericht aan te passen en een aantal woorden anders te formulerren. Het forum is voor en door klanten. Er kan veel veel maar niet op deze manier. Ik ben anders genoodzaakt om je bericht te verwijderen.
Mocht je het bericht veranderen dan ga ik graag met je de discussie aan over dit onderwerp.





tiementuinstra

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zag op de site van vodafone Australie dat de jelly bean update in de laatste testfase zit is dat ook in Nederland. Zo ja hoe lang duurt het dan ongeveer nog?
 
http://blog.vodafone.com.au/blog/software-update-weekly-wrap-131212/
StefanZ

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Maurice,

Wat zijn dan de foute woorden van SmirRage...het woord troep ?
Ik ben het met hem eens, dat we rommel programma's door de strot gestampt krijgen, waar we niet om hebben gevraagd.
En dat alleen omdat we helaas een branded toestel hebben.
Als dat de release van Jelly Bean vertraagt, vind IK dat een hele slechte zaak.
Mijn vader heeft een branded toestel van KPN, en heeft de update al binnen.
Ik begrijp niet dat het bij Vodafone altijd zo lang moet duren.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
De ene provider is soms wat sneller dan de andere.
Bij Samsung is dit ook het geval, ook deze rolt branded software uit, en soms is vodafone weer sneller, het ligt eraan hoelang ze er mee bezig zijn
StefanZ

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
"ligt eraan hoelang ze ermee bezig zijn"...waar zijn ze dan mee bezig, waardoor het zo lang duurt ?
Alle providers zijn "ermee bezig", maar bij Vodafone is het ALTIJD laat.
Te weinig personeel, of te weinig interesse..of moet er weer gewacht worden op bedrijven met een vinger in de pap, zodat er weer wat geld verdient kan worden over de ruggen van klanten ?
Blijft een slechte zaak..
etamboer

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat heb jij dan voor "troep" erop? Ik zie wel een paar Vodafone apps (Apps en Games, Discover, Music Shop, Updates) maar die gebruik ik niet en ik heb er ook geen last van dat ze erop staan.
Ik had 100€ bijbetaald voor een unbranded toestel, maar het bleek toch branded te zijn (Vodafone logo bij opstarten), en unbranded bleek helemaal niet leverbaar te zijn i.c.m. Vodafone; ik kreeg mijn 100€ terug.
Ik heb helemaal geen problemen met deze telefoon.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Alleen ik begrijp iets niet, 
 
Met de HTC one X krijg je een branded toestel, maar met de galaxy S3 weer niet, ikzelf heb toen verlengd met een Galaxy S3 en die was gewoon unbranded
Robertvl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Toch maar keer aangemeld  op het forum. Wanneer komt die update is voor branded toestellen.
 
Ben trouwens mee eens wat hier boven is gezegd. Vodafone scherm bij opstarten, leuk joh!
Maar al die zooi die voor geinstalleert staat, wil 99% van de gebruikers vanaf.
 
Ik vind de vodafone zooi niet storend, maar wel zonde van mijn ruimte. En jammer dat update´s veel later komen, omdat vodafone het nodig vind onodige spullen toe te voegen aan mijn telefoon. Geef mij een update waar ik al tijden op wacht. En dan zonder al die onnodige spullen.
 
Waar je mij (en veel andere gebruikers blij mee kan maken)? Een snelle update, zonder vodafone troep. Eventueel 1 app met alle apps die je later kan installeren. Een of andere "Vodafone app's lijst". Ookal staat deze ookal in de android market.
 
Dit zou klantvriendelijker zijn, en op die manier hoeven mensen niet onnodig lang te wachten op een update.
 
Verder, is er al duidelijkheid over wanneer de update nou wél komt.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi allemaal,

Ik heb nieuws m.b.t de update!

Het zal een dubbele update gaan worden namelijk:
- een battery fix
- Jelly Bean update

We verwachten dat de uitrol van de updates vandaag gaat starten.
Het is mogelijk dat je 2 keer moet kijken voor de updates omdat de update misschien niet de eerste keer wordt doorgezet.

Als je 2 keer voor updates gecheckt hebt kun je ook gebruik maken van de volgende code: *#*#checkin#*#* je voert dit in het belscherm in en vervangt de letters dan voor cijfers: *#*#2432546#*#*



KeesKloost

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier nog niks, ook niet na checkin. Afwachten dus...
Aricci

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
al meerdere malen naar update gezoht maar niets gevonden.
*#*#2432546#*#* is mij niet echt duidelijk..waar moet ik dit invoeren ? heb t ingevoerd waar ik normaalgesproken een telefoonnummer invoer..dus waarschijnlijk ookniet gelukt.

2.17.161.4 software number

alvast bednakt..
Amar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben op dit moment mijn branded HTC one x aan het updaten met 4.1.

Na de checkin kwamen de updates een voor een binnen 😄
bartversteegen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben nu zojuist de update aan het binnen halen, eerst de 1.25 mb grote kleine update gehad, en nu start mijn HTC opnieuw op. 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic