vannelle schreef:
Hey Stevie,
Ik moet eerlijk toegeven dat het met deze update iig niet zolang heeft geduurt als de laatste keer.Dat valt me echt mee.Nu hopen dat de laatste update die nog komt na deze net zo vllot gaat als deze.Al zullen we wel weer wat later zijn als unbranded maar dit keer valt de wacht tijd erg mee ook al waren andere providers wat sneller maar goed dat is een kleinigheid.IIG is de update er nog voor de kerst en het nieuwe jaar iets wat ik zelf echt niet had verwacht na de ervaringen met de vorige updates.Dus iig voor deze update heeft men redelijk zijn best gedaan;)
We hebben zeker ons best gedaan om de update zo snel mogelijk uit te rollen. Er zaten nu geloof ik maximaal 2 weken tussen toch?
Dat is nog te overbruggen....
Er zal altijd enig tijdsverschil zitten tussen de branded en unbranded versie, geheel simultaan zal echt moeilijk worden.
Ik ben wel benieuwd wat jullie van de update vinden. Of je echt verschil merkt en waarin? Of zaken verbeterd zijn, of je vindt dat zaken minder goed zijn etc.
Laat het me weten! Ik kan namelijk zelf enkel oordelen over Jelly Bean voor de Samsung Galaxy S3, dus ben benieuwd of er verschillen zijn in de ervaringen met HTC.