Goeiemorgen allemaal,
Niet allemaal zo negatief zijn :(. We zijn druk bezig met het testen en hebben voorlopig deze week als uitgangspunt van uitrol.
Echter kan dit altijd zomaar veranderen door bepaalde factoren vanuit HTC, Google etc.
Ik zag dat er gezegd werd van kom eens met een concrete datum, dat gaat simpelweg niet.
Ik kan wel zeggen, morgen is de update daar als dat zo op onze planning staat, maar je hebt bij de vorige uitrol kunnen zien dat ik dan vaker deze datum moet intrekken en weer een nieuwe moet doorgeven door omstandigheden.
Jullie vragen je af waarom het vaak zo lang duurt?
Dit omdat er meerdere partijen gemoeid zijn met de uitrol van een dergelijke software update, welke allemaal de software willen testen, goedkeuren etc. Dus niet alleen wij testen, maar andere partijen ook. Als zij iets vinden waar ze niet tevreden mee zijn o.i.d. dan komt er geen goedkeuring en moet de OTA uitrol weer on hold worden gezet. Dit kan het proces van uitrol behoorlijk vertragen, maar wij doen er alles aan om de tijd tussen branded en unbranded uitrol zo klein mogelijk te houden, zo ook nu.
Ik heb gisteren geïnformeerd nogmaals en voorlopig staat deze week op de planning voor de uitrol, maar dit kan ik jullie echt niet garanderen. Zodra ik meer nieuws heb houd ik jullie op de hoogte, in the mean time, hang in there!