Ik had de HTC one S net 7 a 8 dagen toen bij mij hetzelfde probleem zich voor deed, alleen wel zo erg dat het toestel niet meer bruikbaar was. Dus ik richting de winkel, moest er een systeemupdate worden gedaan, ik gedaan, gelijk hetzelfde probleem nog aanwezig, toen vertelden ze me een harde reset te doen want het lag aan het licht wat de telefoon wel of niet kreeg..... harde reset is toen wel 5 of 6 keer uitgevoerd maar tussendoor nog altijd het flippen van de telefoon, homescreen knop die alsmaar tript en de onderste knoppen dan ook zelf niet meer bruikbaar, ondertussen teveel tijd verstreken.. dus de telefoon opgestuurd, nieuwe gekregen van htc, weer hetzelfde probleem, nu is de telefoon weer opgestuurd en hoop ik zsm weer de telefoon te ontvangen, hopen dat die het wel doet en zo niet dan hoop ik op medewerking naar een andere oplossing. Betreft de htc one s, het is een mooie en snelle telefoon en voor bij de mensen bij wie de telefoon het prima doet, die zullen er ook een fijn toestel aan hebben, maar ik heb er nog maar weinig vertrouwen in. Dus ja, meer mensen in nederland hebben last van het homescreen probleem.