petert87

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

HTC One Mini 2

HTC heeft eerder deze week de HTC One Mini 2 aangekondigd. Nu is de eerste variant niet bij jullie leverbaar geweest. Zal deze tweede wel bij jullie komen? Heb hier wellicht interesse in. En ik weiger deze eventueel aan te schaffen bij bijv. Phone House aangezien ze daar duidelijk duurder zijn.

Als voorbeeld: Mijn vriendin heeft onlangs haar Red abonnement verlengd met een Sony Xperia Z1. €47 en toestel zonder bijbetaling. Om het zelfde abonnement te krijgen via PH, zonder bijbetaling, betaal je bij hun €57. Zegt die verkoper in de winkel doodleuk: "Wij hebben laagste prijsgarantie".
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
petert87
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Dit uit het "de HTC One E8" Topic:

Annabelle_ schreef:
Hierbij even een update:). We hebben reactie van onze 'toestelguru'. Op dit moment is het nog niet duidelijk of wij dit toestel gaan verkopen. Ik kan jullie wel melden dat binnekort de HTC One M8 Mini in het assortiment komt:).


Bekijk in context

12 Reacties 12
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Ik ga het voor je navragen @petert87 ! Ik kom er op terug:)
petert87
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Okay dank je wel @Annabelle_ Ik hoor het vanzelf wel. Zou wel mooi zijn, vond het een tekortkoming dat jullie de HTC One Mini nu niet in het assortiment hebben. Zelfde geld voor bijv de Xperia Z1 compact. Enige merk waar jullie veel in voeren is Samsung.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @petert87 ,

Niet alleen Samsung ;). Ook Apple, Sony en Nokia is er ook soms gewoon bij :P.
Maar Samsung is in deze tijden en erg populair telefoonmerk.
petert87
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Samsung is inderdaad zeer populair ben ik het mee eens. Maar persoonlijk ben ik HTC expert :P. Vindt het dan ook jammer dat Vodafone beperkt assortiment heeft. Bij bijv KPN/Hi is dat iets uitgebreider.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @petert87,

We hebben een terugkoppeling ontvangen, maar helaas is er nog geen duidelijkheid. Op de achtergrond is men er nog druk mee bezig. Wanneer we een nieuwe telefoon aan ons assortiment toevoegen melden we dit op deze site.
petert87
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Ok bedankt voor de reactie. We wachten het af.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Ik denk niet dat je op deze telefoon bij vodafone zelf moet rekenen.
Vodafone neemt alleen de telefoons die al "populair" zijn.

Ik zou persoonlijk hem bij Belsimpel.nl bestellen met een Telefort superkoopje abbonoment.

Waarom? Dit is een prima abbonoment voor medium range telefoons.
Daarnaast maken ze gebruik van het netwerk van KPN. Waar ze momenteel bezig zijn met de uitrol van 900MHZ.
Waarmee je met deze telefoon, echt bijna overal bereik hebt dan.

petert87
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Zou het erg jammer vinden als deze niet geleverd gaat worden via Vodafone. Is het bijvoorb eeld mogelijk via BelSimpel teverlengen met telefoon en dan alsnog via Vodafone te verzekeren tegen schade?
DominiqueB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb hetzelfde probleem.. Wou graag mn abbo verlengen met de HTC One mini 2 Gold.. Als ik je een tip mag geven, mijn huidige telefoon heb ik via Typhoon.nl (met Vodafone als provider van mijn abbo), en hun hebben wel de HTC One Mini 2 met sowieso een Vodafone abbo en dan betaal je 90 euro voor het toestel (ik kreeg ook meer voordeel omdat ik als bestaande klant ging verlengen).

Ik hoop voor je dat je er wat aan hebt;).

Mvg,
Dominique Biegnolé
petert87
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb inmiddels in een ander topic gelezen dat deze er aan zit te komen?
Dick1089

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zaterdag in de winkel werd er gezegd dat er nog geen melding van was en dat het daarom sowieso nog wel twee week zou duren, als ie al komt...
petert87
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Dit uit het "de HTC One E8" Topic:

Annabelle_ schreef:
Hierbij even een update:). We hebben reactie van onze 'toestelguru'. Op dit moment is het nog niet duidelijk of wij dit toestel gaan verkopen. Ik kan jullie wel melden dat binnekort de HTC One M8 Mini in het assortiment komt:).


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic