Thimorrr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC 8s probleem met accu?

Hallo,
Ik wilde gister mijn telefoon opladen, hij was helemaal leeg.
En toen deed ik dus dat stekkertje derin.
Dus hij start op dan krijg je dus HTC logo en dan kwam ik bij een batterij vorm met vraagteken derin en dat stond  der dan 10 seconden en dan ging het weer hele tijd verder.
En zo gaat het dus gewoon alleen maar door.
En als ik hem zonder oplader aanzet dan krijg ik een trilling en verder niks.
Weet iemand wat ermee is want heb hem net pas sinds mei vakantie dus 3 weken ongeveer.

Bedankt alvast, groetjes Thimo.
5 Reacties 5
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Hi Thimo,

Waarschijnlijk heb je Angry Birds geinstalleerd? Op de een of andere manier veroorzaakt deze app het probleem dat je beschrijft. Je kunt het oplossen door een reset te geven op de volgende wijze: druk tegelijk op de Lock knop en volume harder en houdt deze even ingedrukt.

Mocht Angry Birds niet geinstalleerd zijn, kijk het dan nog even aan. Je weet nu hoe je je toestel weer los kunt krijgen. Mocht het toch vaker gebeuren dan zou het nog aan je geheugenkaartje kunnen liggen. Backup de data en formateer de geheugenkaart. Het makkelijkst doe je dat op een PC. Ik vermoed dat HTC en net iets te goedkope batch geheugenkaartjes heeft gehad die niet geformateerd zijn. Als er dan data gelezen of geschreven wordt op een gedeelte wat niet goed is loopt je toestel vast. Gelukkig is dat ook simpel op te lossen door de kaart zelf even opnieuw te formateren. Als je optie Snel formateren ziet moet je deze UIT zetten.

Mocht deze tip je geholpen hebben, klik dan even op het duimpje onder dit bericht 🙂

Mauricefr03

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik had hetzelfde probleem als thimo gister.
Ik heb de dingen gedaan die u gezegd hebt.
Maar als ik de lock knop en de knop volume harder ingedrukt houd, krijg ik een bliksem tekentje in beeld met een instelling tekentje. En verder gaat hij niet. Hij heeft de hele nacht niks anders gedaan en heb ook de hele nacht er niet meer opgezeten. Maar vanochtend zat er dus geen vordering in de zaak.

Kan u of iemand anders mij daarbij helpen?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Kun je eens proberen om de lock knop en de volume omlaag knop ingedrukt te houden?

Ook heb ik zojuist dit gevonden:

• When an EXCLAMATION MARK (!) appears on the display, press the following keys in the following order:

• (1) VOLUME UP
  • (2) VOLUME DOWN
  • (3) POWER
  • (4) VOLUME DOWN
Mauricefr03

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ik gedaan ook dat helpt niet helaas
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Dan is het misschien verstandig om een andere accu in je toestel te testen. Zo kom je erachter wat precies het probleem is en kun je deze eventueel vervangen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic