AnneIphone5

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gratis bellen naar Vodafone nummers

Waar kan ik zien welk contact van mij een Vodafone gebruiker is? Een week geleden kon ik dit via de app van Whatsapp Messenger zien, elk contact had in zijn foto rechtsbovenin het Vodafone logo. Maar op dit moment is dit niet meer te zien.

Ik heb sinds september 2012 een Vodafone abonnement Iphone 42,50 Vaak, met 140 belminuten (de vereiste). Maar waar kan ik zien dat ik met een Vodafone nummer ga bellen?

Meer mensen in mijn netwerk zitten met deze vraag. Ik hoop hier daarom snel achter te komen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
IneC schreef:
Oh, ik was te snel in het trekken van een conclusie... ik zie dat de moderator een antwoord gaf. Ik ga me verdiepen, bedankt.
Hoi heb je een uopdate voor me of kan ik dit topic sluiten ? Laat me even wat weten.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Het kan zijn dit te maken heeft met de Vodafone Contacten Backup. Heb je deze op je toestel geïnstalleerd? Als dit zo is, kan het zijn dat je iets hebt aangepast bij de instellingen van deze app? Het feit dat je dit kunt zien heeft overigens niets te maken met de abonnementsvorm die je hebt.

IneC

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag, ik zou ook graag hier een antwoord op willen ontvangen......... Ik dacht.... vodafone reageert wel, maar het is aan de gebruikers om onderling antwoorden uit te wisseln (denk ik?).....
IneC

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oh, ik was te snel in het trekken van een conclusie... ik zie dat de moderator een antwoord gaf. Ik ga me verdiepen, bedankt.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
IneC schreef:
Hoi heb je een uopdate voor me of kan ik dit topic sluiten ? Laat me even wat weten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic