AnnabelvdVen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart met abbonoment kwijt.

Afgelopen week heeft mijn vader perongelijk de internet stick overboord laten vallen. ( we wonen op een schip )
Nu moet ik zorgen dat we een nieuwe simkaart krijgen, we hebben nog een stick dus dat hoeft niet maar hoe krijg ik een simkaart waar mijn abbonement opstaat?
 
Groetjes,
Annabel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Annabel, is het nog gelukt ? Laat me even wat weten. Ik sluit bij deze het topic 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Annabel,

Staat het abonnement op jouw naam? Je kunt namelijk een nieuwe simkaart afhalen bij de Vodafone winkel op vertoon van een geldig ID bewijs. Alleen de contractant zelf kan het nummer over laten zetten op een nieuwe sim. Als het abonnement op naam van je vader staat, dan zal je vader dus ook even mee moeten gaan naar de Vodafone winkel. Hier kun je eventueel ook een nieuw USB-modem kopen 🙂
AnnabelvdVen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij is dus niet online te bestellen?
MVG
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Online niet, maar je kunt bijvoorbeeld wel even contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch, maar ook via Social Media. Kijk even op de volgende pagina voor contactinformatie: Klantenservice
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
In de winkel is veel makkelijker natuurlijk, je ben gelijk weer te bereiken en je hebt je simkaart gelijk
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Annabel, is het nog gelukt ? Laat me even wat weten. Ik sluit bij deze het topic 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic