Sander21

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gratis JBL speaker bij Samsung Galaxy S9 plus

Onlangs een nieuw abo afgesloten bij Vodafone icm met een Samsung Galaxy S9 plus. Hierbij zou ik een gratis JBL speaker ontvangen Deze moest ik aanvragen via een apart formulier.Echter nu kan ik dit formulier nergens meer terug vinden. Heeft iemand hier een link voor??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Sander21

Welkom op de Community.
De actie die je bedoelt is helaas al afgelopen. In december is er vanuit Samsung een actie geweest met de S9 en JBL. Je kon de speaker bestellen bij Samsung.

De actie loopt van 3 tot en met 30 december. In die periode moet je jouw Galaxy S9 (Plus) aanschaffen om voor de gratis speaker in aanmerking te komen. Ook moet je jouw deelname registreren op Samsung’s actiepagina HIER. Na aankoop dien je daar ook je bon/factuur te uploaden, evenals een foto van de streepjescode met EAN- en IMEI-nummer. Registreren en het uploaden van de documenten kun je doen tot en met 14 januari.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Sander21

Welkom op de Community.
De actie die je bedoelt is helaas al afgelopen. In december is er vanuit Samsung een actie geweest met de S9 en JBL. Je kon de speaker bestellen bij Samsung.

De actie loopt van 3 tot en met 30 december. In die periode moet je jouw Galaxy S9 (Plus) aanschaffen om voor de gratis speaker in aanmerking te komen. Ook moet je jouw deelname registreren op Samsung’s actiepagina HIER. Na aankoop dien je daar ook je bon/factuur te uploaden, evenals een foto van de streepjescode met EAN- en IMEI-nummer. Registreren en het uploaden van de documenten kun je doen tot en met 14 januari.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Sander21?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic