Breyfo

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gratis 3 maanden Netflix

Hallo,
Ik weet niet of dit bericht hier toegestaan is, maar probeer het toch.
Ik heb zoeven een mailtje gehad dat ik n.a.v. mijn verlenging 3 maanden gratis Netflix krijg.
Ik heb dat zoeven ook geactiveerd, maar krijg vervolgens alleen maar 1 maand van Netflix zelf en moet dus vanaf 22-10 gewoon betalen....
Een aantal jaren geleden heb ik ook eens een Netflix abbo gratis gehad en beeindigd na een maand of 5.
Is dat dan nu ook de reden dat ik geen recht heb op die 3 maanden gratis?!
Vind dat n.l. een beetje vreemd als ik die 3 maanden van Vodafone krijg....

Mvg,
Peter
11 Reacties 11
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Breyfo , heb je je ook via Vodafone aangemeld voor de actie gebruik makend van de volgende link? klik hier.

De eerdere keer dat je Netflix gebruikte, was dit toen ook via Vodafone?
Breyfo
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inderdaad die link gebruikt. Was vorige keer ook via Vodafone, maar alweer een paar jaar geleden.
Anonymous
Niet van toepassing
Met welk abonnement heb je verlengt?
Breyfo
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had al een Red abonnement en heb 'm verlengt met een Red Essential.
Geloof ook niet dat t daarmee te maken heeft, daar er al duidelijk bij het abonnement stond dat ik dat erbij kreeg...
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al eens contact opgenomen met de klantenservice ?
Zij kunnen namelijk met je mee kijken en eventueel een onderzoek aanmaken.
Breyfo
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas nog geen kans toe gehad... Vodafonethuis ligt er nu n.l. ook sinds vrijdag helemaal uit en heb gisteren al contact proberen te krijgen met de klantenservice, maar na 20min wachten heb ik het toen maar opgegeven en probeer het maandag wel weer.
Zal dan ook meteen dit "probleem" voorleggen...
Anonymous
Niet van toepassing
Let er dan wel op dat je bij twee verschillende afdelingen moet zijn (mobiel en thuis). Mijn collega's kunnen je dan door verbinden. Tevens zou jie het ook eens via de chat kunnen proberen (zie www.vodafone.nl/support/contact voor meer informatie).
Breyfo
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben meer van telefonisch contact 😉
Maar iig bedankt!
Anonymous
Niet van toepassing
Geen dank, ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost. Helaas kan ik vanuit hier er niks verder in beteken voor je 😞
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
We sluiten dit topic over 48 uur indien er niet meer op gereageerd wordt. Hopelijk heb je inmiddels al contact gehad met de klantenservice hierover 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic