elleswarrenaar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone app

Haai!

Ik had altijd een account op de My Vodafone app, alleen nu heb ik recent mijn abbonoment op mijn eigen naam laten zetten, i.p.v. op die van mijn ouders. Nu werkt de app alleen niet meer, hij zegt dat het account niet meer bestaat.

Ik kan ook geen nieuw account aanmaken omdat m'n e-mailadres al in gebruik is bij de oude, nu weet ik geen raad meer 😞

Groetjes,
Elles
3 Reacties 3
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Hoi elleswarrenaar , welkom op het forum! Ik zie dat er nog niemand op jouw topic reageerde. Helaas kunnen we je hier via het forum niet mee helpen, omdat we hier geen beschikking hebben over je gegevens en de systemen. Ik raad je aan contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen het bestaande account verwijderen en je een uitnodiging sturen om een nieuw account aan te maken.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Omdat we je via deze weg niet kunnen helpen, sluiten we dit topic over 48 uur.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic