Richard777

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gp tickets beloofd, niet gekregen

Vorige week telefonisch abonnement verlengd waarbij ik 2 tickets zou krijgen voor de gp van Oostenrijk. Na 5 dagen nog geen code gekregen. Ik heb gebeld en nu zouden de tickets niet onder mijn abonnement vallen. Ik heb tijdens het telefoongesprek wat trouwens opgenomen wordt meermalen bevestiging gevraagd of de tickets erbij zouden zitten. Dit werd bevestigd. Er gaat nu teruggeluisterd worden maar dit duurt een aantal dagen. Wat zou ik nog meer kunnen doen zodat Vodafone zich wel aan haar belofte houdt?
20 Reacties 20
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Eigenlijk kan je op dit moment niet meer doen dan wachten. Je hebt zelf al de juiste stap gezet door de klantenservice te bellen en die helpen je verder. Op dit moment zit er echt niets anders op dan te wachten. Als je het duidelijk hebt aangegeven en op het gesprek is dit ook terug te horen dan zullen ze het zeker wel in orde maken. TIP: vraag ook even het gesprek op zodat je het zelf kan beluisteren.
Richard777
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Voel me gewoon opgelicht vooral omdat Vodafone niet even de tijd neemt om dit gelijk kort te sluiten. Ben al jaren klant, zou het minste zijn wat ze kunnen doen. Ja hoop dat het goed komt. Belofte maakt schuld toch? Waar kan ik mijn gesprek opvragen?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Je moet natuurlijk Vodafone wel even de kans gunnen om dit uit te zoeken. Ze hebben je gesprek ook niet 123 zo klaar liggen en waarschijnlijk kan niet iedere medewerker je gesprek beluisteren door Privacy redenen. Geef ze even de kans, je hebt ze gebeld en nu gaan ze het uitzoeken. Opvragen kan je bij de klantenservice, dat heb je inmiddels gedaan dus nu is het afwachten.

Zou niet gelijk zeggen dat je opgelicht bent, er is waarschijnlijk een miscommunicatie en Vodafone zoekt het nu voor je uit. Tenminste, je zegt zelf dat ze het gaan terug luisteren.
Richard777
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Tja moet het eerst maar eens zien. Heb nadrukkelijk gevraagd of de kaarten erbij zouden zitten. Dit werd bevestigd dus vind ik het raar dat ik er zo zelf moet achter komen dat ik er niet eens recht op zou hebben.
Richard777
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Na een paar toezeggingen verder kom ik er na net gebeld te hebben achter dat de desbetreffende persoon het vergeten zou zijn er een case voor aan te maken! Elke keer krijg ik verkeerde informatie of geen informatie. Ik vind als klant dat ik recht heb op kordate hulp. Er is mij een aanbieding gedaan waarin beide partijen akkoord zijn gegaan. Ik voel me dus wel opgelicht! Dit is geen nette manier van zaken doen en voel me om de tuin geleid. Nu zou er spoed achter gezet worden ineens...Ik geloof er niks meer van.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Laten we dan nu even afwachten, als ze er mee bezig zijn.
Geef deze medewerker de kans om het dan ook goed te doen en hopen dat er zeker spoed achter gezet is.
Succes in ieder geval, laat hier nog even weten hoe het afloopt.
Richard777
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb geen vertrouwen meer in de medewerkers die me steeds misleiden. Ik zal zeker de uitkomst posten en er ook media-aandacht voor zoeken want dit mag gewoon niet gebeuren. Is toch te belachelijk voor woorden eigenlijk.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Uiteraard, het is vervelend en niet zoals het moet gaan.
Maar een klein beetje vertrouwen hebben in de mensheid, dat moet toch nog wel kunnen.
Wie weet had je nu wel iemand die wel graag de klant helpt en je straks een uitslag kan geven. Weet, het is misschien te positief, maar blijf altijd geloven dat er wel mensen zijn die het goede hebben voor klanten. Laten we nog even afwachten. Maar wat jij in de tijd doet om hierover aandacht te krijgen, dat is je goed recht natuurlijk 🙂
Richard777
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Had vertrouwen toen mij toezegging gedaan werd. Nu er meerdere medewerkers hun werk niet goed doen heb ik dat niet meer. Elke medewerker van Vodafone zou zich 100% moeten inzetten toch lijkt mij. Ik hoef dit op mijn werk niet zo te doen dan sta ik zo op straat. Ze moeten mij gewoon geven wat is afgesproken en er niet omheen draaien en uitstellen of nog meer fouten maken. Ik betaal al jaren aan Vodafone en hoop dan op kordate hulp als er zaken zijn die niet netjes afgehandeld worden. Dit is toch waar je als klant recht op hebt. Meer vraag ik niet.
Richard777
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wordt nu net gebeld door de klantenservice... De case wordt nu opgestart duurt sowieso 5 dagen!! Waar is dan de spoed gebleven? Dit is toch geen manier van klanten behandelen? Dit is echt zo'n Kassa verhaal.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Richard777,

Ik kan me voorstellen dat je hier niet heel blij van wordt, maar het is inderdaad zaak dat hier een case voor wordt aangemaakt.
Heb je inmiddels al een update ontvangen?
Richard777
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het wordt alleen maar erger en erger. Steeds loze beloftes en uitstellen. De 1 zegt spoed binnen 5 werkdagen. Nu is het weer voor het eind van de week. Ik wordt er moedeloos van maar vooral erg kwaad omdat er zoveel fout gaat. Ik hoop morgen wat te horen. Anders misschien maar rechtsbijstand inschakelen. Ik ben niet degene die zijn belofte niet nakomt
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hi,
Ik kan me goed voorstellen dat je er mee in je maag zit. Is ook niet echt handig van Vodafone om daar zo lang op te laten wachten en/of verschillende informatie over te verstrekken. Al hoewel ik niet kan zien hoe druk ze het misschien hebben en daarom langer kan duren. Ja, ik gok ook maar wat hoor en wil het natuurlijk niet goed praten aan Vodafone z'n kant.

Maar goed, mocht je er nu echt niet uit komen dan kan je ook contact opnemen met de Geschillencommissie Telecommunicatie, https://www.vodafone.nl/klacht/. Die moeten je klacht oppakken en in behandeling nemen. Misschien heb je daar nog iets aan. Blijf ik ieder geval ook hier online op de Community je verhaal schrijven, daar kunnen we allemaal weer wat van leren 🙂

Succes!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Richard777,

Heb je afgelopen week nog iets gehoord wat betreft de case?
Hopelijk is alles opgelost voor je!
Richard777
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nee nog steeds niet. Case zou zijn afgehandeld maar wordt nog steeds van hier naar daar gestuurd. En nog geen tickets!! Belachelijk hoe er met klanten wordt omgegaan.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Richard777, heb je inmiddels ook al een klacht hierover ingediend? Via het Forum kan ik hierin helaas weinig voor je doen. 😞
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Richard777
Het is alweer even geleden maar vroeg me af of je al wat hebt ondernomen om de tickets te krijgen?
Wil je hier misschien nog even melden of je inmiddels blij bent met tickets, of juist nog helemaal niet blij.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic wordt over enkele dagen gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic