Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Vorige week telefonisch abonnement verlengd waarbij ik 2 tickets zou
krijgen voor de gp van Oostenrijk. Na 5 dagen nog geen code gekregen. Ik
heb gebeld en nu zouden de tickets niet onder mijn abonnem...
Nee nog steeds niet. Case zou zijn afgehandeld maar wordt nog steeds van
hier naar daar gestuurd. En nog geen tickets!! Belachelijk hoe er met
klanten wordt omgegaan.
Het wordt alleen maar erger en erger. Steeds loze beloftes en
uitstellen. De 1 zegt spoed binnen 5 werkdagen. Nu is het weer voor het
eind van de week. Ik wordt er moedeloos van maar vooral erg kwaad ...
Wordt nu net gebeld door de klantenservice... De case wordt nu opgestart
duurt sowieso 5 dagen!! Waar is dan de spoed gebleven? Dit is toch geen
manier van klanten behandelen? Dit is echt zo'n Kassa v...
Had vertrouwen toen mij toezegging gedaan werd. Nu er meerdere
medewerkers hun werk niet goed doen heb ik dat niet meer. Elke
medewerker van Vodafone zou zich 100% moeten inzetten toch lijkt mij. Ik
h...
Heb geen vertrouwen meer in de medewerkers die me steeds misleiden. Ik
zal zeker de uitkomst posten en er ook media-aandacht voor zoeken want
dit mag gewoon niet gebeuren. Is toch te belachelijk voor ...