Zentuin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Google Pixel

Ik kan per december mijn abonnement verlengen, heb nu een Red-3 Super E met de new phone every year optie.
Ik wil graag de Google Pixel, wordt die leverbaar via Vodafone zelf?
5 Reacties 5
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Zentuin, daarover is nog niets bekend. Houd onze website in de gaten. Zodra er meer bekend is zie je het daar als eerste.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Zentuin,

Goede vraag.

In het verleden zijn andere Nexus toestellen via geen enkele provider eigenlijk verkocht. Google toont zichzelf alleen in de losse smartphone markt dan bij providers. De kans is klein dat deze bij meerdere providers ter beschikking komt. Wel zal de Pixel via een derde partij worden aangeboden. Deze partijen bieden abonnementen aan met het toestel (dat toestel is door hun los gekocht en daarmee ook unbranded).

Maar verlies niet gelijk de hoop erin, want wie weet!
Siemy

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Best grappig dat er hier hoopvol wordt gereageerd, terwijl ik van de livechat al 1-2 weken terug te horen heb gekregen dat Vodafone geen plannen heeft de Pixel aan te bieden....

😉
Anonymous
Niet van toepassing
Mocht hij niet beschikbaar zijn bij Vodafone, kun je natuurlijk wel altijd via online bij belsimpel etc de Pixl selecteren met een Vodafone abonnement of eventueel via andere winkels.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reacties. Topic wordt binnenkort gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic