Ireen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gesprekken komen niet binnen, gaan naar voicemail of vallen weg

Inkomende gesprekken komen niet door
Ik heb hier veel last van, de telefoon gaat niet over of schakelt na 2 keer over naar voicemail.
Als ik bij de beller informeer, blijkt dat bij hem de beltoon veel vaker dan 2 keer is geweest.

Ik heb de samsung galaxy ace2.

Het bereik hier in huis is belabbert, moet anno 2013 toch niet meer kunnen! Ik dacht een fatsoenlijke provider met fatsoenlijk bereik te hebben.
Postcode is 5912 SE

Ik hoor graag een oplossing
4 Reacties 4
JosTaekema

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ongeveer dit probleem heb ik ook: ik krijg de laatste weken veel klachten van mensen die mij bellen, maar dan na een of twee keer overgaan de melding krijgen : 'dit nummer is niet langer in gebruik'. Er wordt geen voicemail-mogelijkheid geboden. Ik zie de nummers wel terug in mijn log. Achteraf blijkt dat ik op die momenten mijn toestel (Galaxy S3) mijn toestel niet bij me had.

Hoe kan dit vervelende probleem opgelost worden?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Jos,

Heb je dit op dezelfde locatie als Ireen? Het lijkt me een goed begin om in de winkel een kruistest te laten yitvoeren, zodat we kunnen uitsluiten dat er een toestel of simkaart probleem is. Ik hoor graag wat je bevindingen zijn.
smmeijer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ontvang sinds ongeveer een maand geen binnenkomende gesprekken op mijn Samsun Galaxy Grand neo Plus (DUOS). Na verloop van tijd kan er een smsje binnen komen, dat er een voicemail is en some ook niet.

Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien of alles correct staat en dit verhelpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic