R72

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Gemiddeld aantal maandelijks deelnemende leden aan de Mb donaties

Ik zou graag willen weten hoeveel deelnemers gemiddeld aan de maandelijkse trekking van de MB donatie loterij mee doen. Tot op heden krijg ik hier geen antwoord ook en wordt alleen maar doorverwezen. Het kan toch niet zo zijn dat Vodafone het antwoord hierop schuldig blijft. Ik verwacht dat een terzake kund ig medewerker binnen Vodapfone met een druk op de knop de aantallen deelnemers van de loterij naar boven kan halen toch? Of vergis ik me zo in de kundigheid en klantvriendelijker van Vodafone?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
R72
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dank  voor jullie reacties. De reden van mijn vraag is dat ik achter de sympathieke actie sta van Vodafone om de waarde van niet gebruikte Mbs te kunnen schenken aan de twee geselecteerd organisaties. Ik ben dan ook benieuwd in hoeverre zo’n acte aanslaat bij de klanten van Vodafone. Het aantal deelnemende klanten geeft je een beeld van de het succes toch?  En omdat ik uit de jaarverslagen van Vodafone opmaak dat efficiëntie en effectiviteit onderdeel uitmaakt corporate governance is mijn vraag ook weer niet zo gek.

Wellicht nog zou Vodafone nog iets aan kunnen doen om het proces van schenking wat te versnellen. Als je bijvoorbeeld in 1 Gb zou willen schenken dan moet die schenking handeling 20 maal (!!!) uitvoeren. Beter is om ook een mogelijkheid in te bouwen voor 100Mb en 1Gb. Ook dat werkt efficiënter toch?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @R72 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik verwacht niet dat Vodafone je gaat vertellen hoeveel mensen er met deze actie mee doen. Iemand die wint krijgt van Vodafone persoonlijk bericht en het vermelden doen ze niet meer op de community. Om eerlijk te zijn denk ik dat je niet veel kans maakt om deze informatie te achterhalen.

Maar wacht op een Vodafone medewerker, die kan je wellicht iets meer vertellen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @R72 .
Er zal vast en zeker iemand in het bedrijf zijn die weet hoeveel mensen er elke keer mee doen, maar wie dat is? Geen idee. Ikzelf heb deze informatie ook niet. Ik moet eerlijk zeggen; dit is ook geen informatie waarvan ik het logisch vind om dit te moeten delen. Waarvoor wil je dit weten? 🙂 

R72
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dank  voor jullie reacties. De reden van mijn vraag is dat ik achter de sympathieke actie sta van Vodafone om de waarde van niet gebruikte Mbs te kunnen schenken aan de twee geselecteerd organisaties. Ik ben dan ook benieuwd in hoeverre zo’n acte aanslaat bij de klanten van Vodafone. Het aantal deelnemende klanten geeft je een beeld van de het succes toch?  En omdat ik uit de jaarverslagen van Vodafone opmaak dat efficiëntie en effectiviteit onderdeel uitmaakt corporate governance is mijn vraag ook weer niet zo gek.

Wellicht nog zou Vodafone nog iets aan kunnen doen om het proces van schenking wat te versnellen. Als je bijvoorbeeld in 1 Gb zou willen schenken dan moet die schenking handeling 20 maal (!!!) uitvoeren. Beter is om ook een mogelijkheid in te bouwen voor 100Mb en 1Gb. Ook dat werkt efficiënter toch?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Goeie tip, ga ik meteen doorgeven :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic