Jordy.91

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Galaxy A51 ontgrendelen lukt niet - wachtwoord kwijt

Hallo,

Ik heb deze week de samsung galaxy A51 aangeschaft. Nu wil ik hem graag gebruiken, maar nu vraagt hij ineens om een wachtwoord die ik helaas vergeten ben i.p.v. dat ik de vingerafdrukscan kan gebruiken om de telefoon te ontgrendelen. Is nu de enige optie om de telefoon te ontgrendelen de telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Dat zou ik erg jammer vinden, want had juist zoveel apps al geïnstalleerd en dan zou ik dat dus opnieuw moeten doen. Alvast bedankt voor een reactie.

Groet Jordy

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Jordy.91 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wachtwoord kwijt en je kan je toestel niet meer in, dan zit er niets anders op dan je telefoon helemaal opnieuw in te stellen. Dus wat je zegt, naar fabrieksinstellingen!

Zorg dan dat je daarna eerst een backup maakt. Dat je via Google een account hebt en elke keer een backup maakt zodat je up to date bent en als er dan weer wat is dan kan je alles terug zetten. En ja, je wachtwoord (pincode) niet meer vergeten ??

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Jordy.91 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wachtwoord kwijt en je kan je toestel niet meer in, dan zit er niets anders op dan je telefoon helemaal opnieuw in te stellen. Dus wat je zegt, naar fabrieksinstellingen!

Zorg dan dat je daarna eerst een backup maakt. Dat je via Google een account hebt en elke keer een backup maakt zodat je up to date bent en als er dan weer wat is dan kan je alles terug zetten. En ja, je wachtwoord (pincode) niet meer vergeten ??

Jordy.91
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de goede tips. Hoe doe ik je antwoord als best markeren?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic