Toon1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geluidsproblemen Galaxy S3

Hoi, sinds dit weekend heb ik problemen met het geluid op mijn telefoon. Het geluid in de rechterkant van mijn koptelefoon/oordopjes is weg. Ik had het al eerder maar toen dacht ik dat het probleem aan de oordopjes te wijten was. Nu heb ik het probleem weer maar met mijn oordopjes en mijn headset. Beide werken deze nog wel op andere apparaten. Komt dit vaker voor en belangrijker valt dit op te lossen?
Met vriendelijke groet.
3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Toon, allereerst welkom op het forum! Ik heb deze klacht niet eerder gehoord. Aangezien het beide oordopjes niet werken, ligt het waarschijnlijk aan je toestel. Je kunt de fabrieksinstellingen eens terug zetten. Dit helpt in veel gevallen. Maak wel eerst een backup van je gegevens!
Toon1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het ik geprobeerd, helaas heeft het het probleem niet opgelost
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Toon1 schreef:
Het ik geprobeerd, helaas heeft het het probleem niet opgelost
Heb je misschien ook al eens een software-update uitgeprobeerd? Dit kan namelijk ook veel problemen oplossen. Mocht dat ook niet helpen, ga dan ff met je telefoon langs een Vodafone winkel om je telefoon te laten controleren. Misschien is er wel iets mis met je telefoon en moeten ze jouw toestel ter reparatie opsturen. Dit kunnen wij via het forum lastig beoordelen ;).

Laat je ons en de mede forummers weten of ze bij de winkel het probleem hebben kunnen vaststellen? En wil je ons dan ook op de hoogte brengen van de eventuele oplossing? 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic