De klantenservice kan niet zien waaraan de data is verbruikt alleen wanneer het verbruikt is. Waaraan het verbruikt is kunt u terug vinden in het toestel.
In my Vodafone kunt u ook tevens terug vinden wanneer u het verbruikt heeft: Overzicht – Klik op Bekijk de status van je abonnement, Blox en extra’s (onderaan) – Klik op Bekijk verbruiksdetails (rechts onderin)- Klik op Analyseer details
Hier kun je alle datasessies, verstuurde smsjes en gebelde nummers terug vinden
Dit heeft er tevens mee te maken met hoe de telefoon is ingesteld. Denk hierbij aan updates van software, updates van apps, afsluiten van apps, slimme netwerk wissel, Apps beperken tot alleen Wi-Fi etc.
Meer informatie hier over vindt u bij ons op het forum zodat u het op uw gemak kunt doorlezen.
http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...Mocht u meer informatie hierover willen kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice, afdeling Smartphone Crew. Zij kunnen u tevens helpen met het instellen van de telefoon en tevens tips and tricks mededelen.Vanuit hier kunnen wij dit niet controleren, daarvoor dien je echt contact op te nemen met de klantenservice.
Dit kun je terug vinden in hun telefoon mits deze correct is ingesteld. Waarschijnlijk staat bij hun het internet dag tarief aan. Dit kun je uitzetten:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/internet-dagtarief.shtml