Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,276Oplossingen
  • 1,747Discussies
  • 79.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Simkaartnummer en puk code komen niet overeen Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond,Ik heb vandaag op mijn rekening gezien dat mijn nieuwe abonnement al is ingegaan. Echter zie ik dat het simkaart nummer en pukcode op mijn rekening niet overheen komen met wat opbdd simkaa...

HELP! Samsung S5 met waterschade Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Ik zit met een probleem. Gister heb ik mijn Samsung S5 in de wc laten vallen. Hij lag er niet langer dan 5 seconden in heb hem er gelijk uit gehaald maar door de val is het klepje losge...

blox 1gb aangezet Alleen-lezen Onopgelost

hoi allemaal ik heb mij nu maar even hier aangemeld om hopelijk meer tips te krijgen. ik heb een sms van vodafone vandaag gekregen dat mijn data bundel op was en dat ik door middel va een extra blox d...

1,75 over abo, maar hoe? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik kreeg vandaag een sms van Vodafone dat mijn rekening klaar staat. En ik zit 1.75 over mijn abonnement wegens service berichten..Ik kan me niet herinneren dat ik daar gebruik van heb gemaakt e...

Jammer. Niet klantvriendelijk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Ik heb pas geleden mijn abo bij Vodafone verlengd omdat ik echt tevreden was. Ik heb het verlengd in de avond nadat ik 3 keer moest terugkomen( met de auto 15 min rijden) vanwege een s...

Toestel kapot? Meld de reparatie gemakkelijk online aan! Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/bnx5uHet is natuurlijk balen als je toestel kuren krijgt. Gelukkig kun je de reparatie nu heel eenvoudig regelen via onze nieuwe online tool. Hoe werkt het?Meld je toestel hier aan t...

Afkopen contract Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Na lang zoeken op jullie website is mij nogsteeds onduidelijk hoe ik mijn abonnement kan afkopen. Op het forum las ik wel in een bericht van een van jullie medewerkers: "AfkopenDaarbij betaal j...

Wat vind ik waar in My Vodafone? Alleen-lezen Onopgelost

ProfielGebruikersnaam wijzigen:Profiel -> Account instellen -> Inloggen met een ander e-mailadres Wachtwoord wijzigen:Profiel -> Account instellen -> Wachtwoord wijzigen Beveiligingsvraag instellen:Pr...

levering samsung s5 Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben nu het wachten onderhand zat en wil een oplossing. In januari heb ik mijn abonnement verlengd en een Samsung s5 thuis gestuurd gekregen. Helaas, na twee dagen komt er een groene streep over het...

Vodafone mobile protect premium Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb altijd een premium abonnement gehad op Mobile Protect dit is ineens veranderd in een gratis abonnement wat ik niet meer kan upgraden naar een premium. hoe kan ik wel weer een premium abonnement...

helppp mee aub ???? Alleen-lezen Onopgelost

Mijn samsung galaxy s5 is soort van kapot mijn gatje waar je je oortjes in steekt is soort van kapot ik kan het er in steken ma opt einde niemeer en zo kan het niet verbinden met men gsm het zit gelij...

Klacht Alleen-lezen Onopgelost

Dieper dan diep, moeten jullie je schamen. Hoe ik als klant wordt behandeld is schaamteloos.Zo vaak hang ik aan de telefoon en iedere keer hetzelfde liedje."Nee, u kunt niet worden teruggebeld." ( Na ...

sim kaart activeren lukt nog steeds niet Alleen-lezen Onopgelost

bericht verplaatst naar http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Technische-problemen-simkaart-activatie/td-p/241998

Simkaart activeren lukt al 4 dagen niet Alleen-lezen Onopgelost

Bericht samengevoegd met http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Technische-problemen-simkaart-activatie/td-p/241998

Ingangsdatum abonnement uitstellen i.v.m. dubbele kosten. Alleen-lezen Opgelost

L.s. Ik denk erover om over te stappen naar Vodafone. Nu zit ik alleen met een probleem. Mijn huidige abonnemen loopt nog +/-2 maanden en nu is mijn toestel is defect. Ik heb ergens gelezen dat het bi...

Dieper dan diep, moeten jullie je schamen. Hoe ik als klant wordt behandeld is schaamteloos.Zo vaak hang ik aan de telefoon en iedere keer hetzelfde liedje."Nee, u kunt niet worden teruggebeld." ( Na ...

Vanwege meerdere malen plaatsen van ditzelfde bericht verwijderd.

BloX toevoegen kan niet, krijg foutmeldingen Alleen-lezen Opgelost

Ik probeer al ruim een week, haast dagelijks, een 1GB data Blox aan mijn abonnement toe te voegen. Elke keer krijg ik een SMS met een fout terug als resultaat. Gister geïnformeerd in de winkel, waar m...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen