€550 na zeven weken nog steeds niet terug van Vodafone!
Ongeveer zeven weken geleden heb ik een niet-leverbare bestelling geplaatst bij Vodafone. Op de site kocht ik een telefoon met abonnement. Helaas kon Vodafone de telefoon niet leveren, maar heb ik hier wel voor betaald. Omdat Vodafone de telefoon niet kon leveren (omdat deze telefoon niet meer gemaakt zou worden) is er geen 'order' geplaatst. Na een aantal dagen had ik nog geen mailtje met bevestiging gehad en daarom ben ik maar even gaan bellen. Bij de klantenservice konden zij mijn order niet vinden aangezien deze niet geplaatst kon worden in verband met de niet-leverbare telefoon. Hierdoor konden zij deze order ook niet annuleren.
Toen vertelden zij mij dat zij het geld automatisch terug zouden storten na maximaal drie weken. Omdat Vodafone op dat moment het geld niet zou kunnen linken aan een bestelling, konden zij mij verzekeren dat dit zou gebeuren. Niets was minder waar. Ondertussen nog zo'n vier keer gebeld en nog steeds geen geld en geen antwoorden. Ik ben dus nu al zeven weken een bedrag kwijt waarvan een halve Macbook kan kopen en ik vind het ontzettend vervelend.
Elke keer wordt mij verzekerd dat ze er iets aan gaan doen maar steeds gebeurt er niets. Ik vraag mij af wanneer dit eens geregeld gaat worden. Als iemand weet hoe je bij Vodafone iets geregeld krijgt, laat het mij weten! Welke afdeling zou ik moeten hebben? Ik ben er vooralsnog niet achter.