Hi
SuusjeBos93 ElwinD MKA Mijn excuses voor de late reactie. Ik ben vrij geweest waardoor ik niet meer gereageerd heb.
Waardoor het komt, kan ik vanuit hier niet beoordelen. Dit zal per persoon onderzocht moeten worden. Vaak kan het al geactiveerd worden doordat er op een link is geklikt of in een spelletje (met reclame) etc.
Zodra je het formulier invult, krijg je normaliter een reactie via de e-mail dat je bericht is ontvangen.
Heb je deze niet gehad, dan is het bericht niet aangekomen bij ons en gaat het ergens helaas mis.
Mochten jullie geen bevestiging gehad hebben, mogen jullie mij een privébericht sturen met de volgende gegevens voor de verificatie:
- 06-nummer
- Voor en achternaam
- Adres
- Postcode
- Laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer
- Geboortedatum
Daarnaast ontvang ik ook graag de volgende gegevens:
- De dienst waarom het gaat (staat in de sms).
- De kosten die in rekening zijn gebracht.
- Of het al stop is gezet via www.payinfo.nl. Indien dit nog niet is gedaan, graag alsnog doen en evt je nummer via daar blokkeren voor dit soort diensten.
- E-mailadres waarna het terug gekoppeld mag worden.
Zodra ik hier aanwezig ben, zal ik per 06 nummer een onderzoek hiervoor aanmaken (waarschijnlijk donderdag weer). Het kan dus zijn dat ik niet meteen reageer. Zodra het onderzoek is aangemaakt, zal ik dit ook terugkoppelen via privé bericht.