Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Geheel Langedijk klagend over wifi en dekking in huis

Gister hadden we reeks zendmasten die zijn uitgevallen waardoor er de diverse diensten niet mogelijk waren maar ook de discussie van Netwerk dekking in huis gewoon rond om slecht is, zowel nieuwbouw als oudbouw.

 

In Overleg met @Louis zet ik deze hier met screenshots zodat netwerk crew er mee aan de slag kan.

 

*screenshots verwijderd

 

Ik hoop echt want we zijn niet de enige dat Vodafone Netwerk Crew hiermee iets kan doen.

 

 

Moderator Steven edit: screenshots verwijderd ivm gegevens van andere klanten. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hi @Dave!,

Je mag de screenshots toevoegen via My Vodafone aan het onderzoek zoals ik ook aangegeven heb in een privébericht. Via de community zijn er geen collega's van de networkcrew aanwezig. Ik heb de screenshots verwijderd omdat daar heel veel gegevens van klanten in staan zoals achternaam, postcode en zelfs een simkaartnummer. Dit is natuurlijk niet de bedoeling in verband met de privacy van klanten. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hi @Dave!,

Je mag de screenshots toevoegen via My Vodafone aan het onderzoek zoals ik ook aangegeven heb in een privébericht. Via de community zijn er geen collega's van de networkcrew aanwezig. Ik heb de screenshots verwijderd omdat daar heel veel gegevens van klanten in staan zoals achternaam, postcode en zelfs een simkaartnummer. Dit is natuurlijk niet de bedoeling in verband met de privacy van klanten. 

Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

@Louis  excuus via de My Vodafone gaan we regelen 😉

Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

 

Wegens jou niet kunnen bereiken heb ik naar overlast@vodafoneziggo.com een mailtje van Stalking gestuurd. Laat het even hier weten mocht ik meer horen dan krijg je bericht in dit topic. Hopelijk mag deze topic nog even open blijven.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Dave!,

 

Steven is er volgende week weer, je mag mij ook altijd een privébericht sturen als dat nodig is.

Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Ik heb overlast@vodafoneziggo.com even gemaild en de vraag daar uitgezet, en is echt Telefoon scam ook waar Ziggo, Vodafone en andere providers gewoon last van hebben. Er is wel 1 nummer die we niet herkennen maar stuur ik even privé.

Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Deze melding met Dekking Langedijk loopt reeds via Netwerk Crew gaat om een ander probleem deze mag op slot. @Alex 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik wilde net zeggen, nu lopen er twee dingen door elkaar heen. Dat is net handig, zeker niet als iemand een zelfde soort probleem heeft. 

Lastig gevallen worden of gebeld worden door nummer, die je niet kent en omdat het vanuit het buitenland komt en waarschijnlijk scammers zijn, kan Vodafone niet zoveel mee. Vooral niet met nummer vanuit het buitenland. Zijn het nummers uit Nederland dan is het ook niet te doen om al die nummers te blokkeren, wie weet is het wel een echt 06 nummer van iemand en dat blokkeren ze die voor het Vodafone netwerk, dat kan niet. 

Als je iets hebt dan is het handig om deze pagina te lezen en daarop je melding te maken. Maar let op Dave, je moet niet op meerdere plekken iedereen alles gaan versturen. Want dan heb je straks 10 man die met je bezig zijn en misschien is daar gewoon 1 iemand meer dan genoeg. Advies is ook, en dat weet je zelf, je te houden op 1 plek want anders gaat iedereen zich er mee bemoeien en aan werken. Niet te doen dus! Je hebt het nu doorgegeven via de mail aan overlast, dat is nu voldoende en nu wachten tot je daar van iemand bericht krijgt. 

Echt, dat is de beste manier en zoals je weet kan het 5 tot 10 werkdagen duren voor je daar reactie op krijgt. 

Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Ik had Alex al gemaild dat er nu 2 dingen door elkaar lopen, maar klopt het ik kan hier mijn bericht niet bewerken helaas, eenmaal op verstuur klikken en 60 minuten bewerkingstijd is hier niet. Anders had ik me me bericht aan kunnen passen.

 

Dank je wel voor de link, die wel handig meteen op slaan, daarvoor komen we ook weer stap verder.

Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

@Alex  en @Energieboy  door de laatste heb je me goed kunnen helpen, deze link zocht ik, de netwerk crew doet andere dingen, die loopt.

 

Bedankt weer voor de hulp en deze mag op slot. En nu kon ik wel bericht bewerken, net half uur terug niet, kan wel zag ik, die vraag is ook beantwoord @Energieboy 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic