JH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen verbinding

Hallo,
 
Ik heb nu al 3 dagen geen verbinding met mijn galaxy S.
Hierdoor kan ik niet bellen/smsen en ook niks ontvangen, daarbij werkt mijn 3G ook niet en ben ik beperkt tot wifi.
Ik heb ook wel eens gehad dat de simkaart er niet goed inzat en dat hij dan daarvan een melding geeft.
Als ik mijn simkaart eruit haal geeft hij die melding wel, als hij erin zit niet dus neem ik aan dat hij de simkaart wel herkent.
Tevens kan ik ook niet het kopje 'mobiele netwerken' openen bij instellingen m.b.t. draadloze netwerken.
 
Iemand die mij kan helpen?

3 Reacties 3
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Vraag even de telefoon van iemand anders te leen en stop je SIM-kaart daar eens in.
 
Nu wel verbinding? Dan is er kennelijk iets met je toestel.
 
Nog steeds geen verbinding? Neem contact op met de helpdesk om te vragen of zij kunnen zien of er iets mis is met je abonnement.
 
Op basis van de uitkomst van deze eenvoudige test kunnen we dan verder gaan kijken wat er speelt en hoe dat op te lossen is.
 
Succes!
JH
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Allereerst bedankt voor uw reactie.
 
Ik heb mijn simkaart in een ander toestel gedaan en trof hier hetzelfde probleem aan. Nog steeds geen verbinding.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Dan heb je nog 2 opties: even naar een Vodafone winkel en een SIM-wissel uit laten voeren, of eerst even de klantenservice bellen en vragen of er iets mis is met je abonnement.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic