WHJ

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen toegang tot gemeenschappelijke databundel bij overgang naar Red Together groep

Ik krijg vanochtend een mail van Vodafone dat mijn abonnement per vandaag is overgedragen aan het Red Together-abonnement van mijn vrouw. Zij heeft daarna in haar account aangegeven dat ik mag meedelen in de zogenoemde datapot. Maar ik heb vervolgens in mijn telefoon geen data toegewezen gekregen en kan dus niet het mobiele netwerk op.

Wat moet ik hieraan doen? Voor zover ik zie staan mijn instellingen voor mobiel netwerk goed. Of duurt het enige tijd (hoeveel dan?) voordat ik gebruik kan maken van de gemeenschappelijke databundel?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3584Posts
  • 1088Oplossingen
  • 1182Likes

Hi @WHJ, goedemorgen en welkom hier!

Jouw abonnement is inderdaad overgedragen en maakt nu deel uit van de Red Together groep op naam van jouw vrouw. Deze Red Together groep bestaat vanaf nu dan ook uit 3 leden. Als ik de gegevens controleer dan zie ik dat alle mobiele nummers deel uit maken van de gezamenlijke datapot. Qua netwerkinstellingen zie ik verder ook geen bijzonderheden. Op basis daarvan zou je theoretisch gezien gebruik moeten kunnen maken van mobiele data. Hopelijk is dat vanaf nu ook het geval en heeft het inderdaad wat extra tijd nodig gehad. Vaak wil het ook helpen om je toestel even helemaal opnieuw op te starten, zodat er een nieuwe aanmelding op ons netwerk wordt gegenereerd. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3584Posts
  • 1088Oplossingen
  • 1182Likes

Hi @WHJ, goedemorgen en welkom hier!

Jouw abonnement is inderdaad overgedragen en maakt nu deel uit van de Red Together groep op naam van jouw vrouw. Deze Red Together groep bestaat vanaf nu dan ook uit 3 leden. Als ik de gegevens controleer dan zie ik dat alle mobiele nummers deel uit maken van de gezamenlijke datapot. Qua netwerkinstellingen zie ik verder ook geen bijzonderheden. Op basis daarvan zou je theoretisch gezien gebruik moeten kunnen maken van mobiele data. Hopelijk is dat vanaf nu ook het geval en heeft het inderdaad wat extra tijd nodig gehad. Vaak wil het ook helpen om je toestel even helemaal opnieuw op te starten, zodat er een nieuwe aanmelding op ons netwerk wordt gegenereerd. 

WHJ
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je reactie Cecilia, de data zijn nu idd aan mij toebedeeld.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic