Jeanineak

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone heeft veel te hoge buiten de bundel kosten berekend

Ik heb een geruime tijd een Vodafone abbonement, wat in het begin al gelijk mis liep met de telefoon die erbij zat niet compleet te verzenden, en kapot , te verzenden is geen goede oplossing voor gekomen vervolgens was de verzekering niet geregeld terwijl dat wel bij het actie pakket in zat , daarna kom ik erachter dat mijn abbonement niet is wat ik voor ogen had omdat ik onbeperkt gb wou en dacht dat eindelijk te hebben, had daar ook een email over ontvangen, en een vriuw aan de telefoon had mij dat toegezegd nu 3 maanden later zit ik opgescheept met enorme kosten a 190 euro en 110 euro wat ik niet kan betalen, omdat ik dacht dat ik onbeperkt had en is dit nummer afgesloten... En kan geen hulpverlener mij bereiken en , ik heb hier dus klaarblijkelijk een afwijzende antwoord gehad op abbonement omzetten naar onbeperkt , maar wel de kosten zo hoog laten lopen dat ik dat soiso niet kan betalen is toch van de zotte ... Ik moet bereikbaar zijn heb een duur ongewenste telefoon en een flut bundel en toch zulke hoge kosten wat moet ik nu doen 

1 Reactie 1
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 56Posts
  • 12Oplossingen
  • 12Likes

Goedemorgen @Jeanineak 

 

Allereerst welkom hier op de Community!

 

Ik lees een hoop klachten die hebben plaats gevonden aan de start van je abonnement. Dit had te maken met het toestel, de verzekering, abonnements inhoud en de factuur.

Het klant helpt klant forum is daarvoor helaas niet het juiste platform om hulp te krijgen, gezien er inhoudelijk uitzoekwerk moet plaats vinden.

Ik wil je daarom adviseren om langs 1 van onze winkels te gaan, of telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk via 0800-0094.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic