nanda69

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen service

Ik heb mijn s2 in een klein laagje water laten vallen en nu heb ik geen service, verder doet alles het .
Thuis heb ik gewoon wifi, werkt ook.
Ik heb in de vodafone winkel gevraagd maar daar konden ze me niet helpen.
Heb rare is dat ik in de winkel wel sevice had.
Ook blijft het lampje vliegtuigstand branden terwijl hij zegt dat die stand uit is en hij gaat niet op schermbeveiliging.
Zou hier nog wat aan te doen zijn ??

Nanda

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Water is in de meeste gevallen fataal voor electronica, de kans is groot dat er iets beschadigd is.

Je zou nog een volledige, harde reset kunnen proberen. Alles is dan weg dus backup de informatie die je wilt bewaren.
Mogelijk is je vliegtuigstand probleem dan verdwenen. Als dat niet verdwenen is dan kun je er zeker van zijn dat je toestel echt kapot is.

De reden dat je in de winkel wel ontvangst had is waarschijnlijk omdat daar een Vodafone zender hangt.

Bekijk in context

1 Reactie 1
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Water is in de meeste gevallen fataal voor electronica, de kans is groot dat er iets beschadigd is.

Je zou nog een volledige, harde reset kunnen proberen. Alles is dan weg dus backup de informatie die je wilt bewaren.
Mogelijk is je vliegtuigstand probleem dan verdwenen. Als dat niet verdwenen is dan kun je er zeker van zijn dat je toestel echt kapot is.

De reden dat je in de winkel wel ontvangst had is waarschijnlijk omdat daar een Vodafone zender hangt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic