XSteffiee1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen reactie

Hallo,

ik heb online een contract opgezet en er zou binnen 5 dagen contact opgenomen. Worden..
dit is echter nog steeds niet gedaan.


groetjes Steffie
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi XSteffiee1
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en daarom voor mij niet mogelijk om je hier verder te helpen. Ook Vodafone kan je via de community niet helpen vanwege privacy regels. Het best wat je nu kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen, of als je dat liever wilt, een chat te starten met de klantenservice.

Je zou eventueel ook een privé bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen in het systeem kijken wat er met je contract aan de hand is en waarom het zo lang duurt voor je er informatie over krijgt.

Succes in ieder geval en nog een goed weekend gewenst 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Heb je ondertussen contact met ons gehad XSteffiee1 ?
XSteffiee1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nee dat moet ik nog doen, wou het weekend even afwachten..
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Heb je nog een update voor ons? Anders wordt het topic op korte termijn gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic