ghermse

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen reactie vanuit Vodafone inzake oplossing

Ik krijg helaas geen reactie op mail verkeer!!!
Onderstaande mail is verstuurd op vrijdag 30 juni.

Goedemorgen xxx,

Ik heb net een collega van jou gesproken die direct bij jou op de afdeling werkt.
Ik heb toch een vraag aan jou omdat ik vindt dat wij dit wel met elkaar besproken hebben op 22 juni.

Jij had mij aangegeven dat de collega xxx niet meer werkzaam was binnen Vodafone en dat daardoor mijn mail (zie onder) en mijn melding stil was komen te liggen. Afgelopen woensdag middag ben ik door xxx van de afdeling Netwerk Crew gebeld en dat er inderdaad en zogenaamd White Spot op mijn adres zou zijn.

xxx gaf aan dat ik kosteloos en met nummerbehoud kon overstappen naar een andere provider, of ik kon 20% korting krijgen op beide gehele abonnementen gedurende looptijd.

Toen ik met jou aan de telefoon spraak gaf jij aan dat ik ook kosteloos kon overstappen of een (fikse) korting zou kunnen krijgen als blijkt dat er technisch iets aan de hand zou zijn. Ik had jou toen ook gevraagd of ik de openstaande factuur moest voldoen omdat ik deze nog niet had voldaan. Jij gaf mij toen aan dit wel te doen. En als zou blijken dat er technisch iets aan de hand zou zijn en ik voor de korting zou verkiezen deze dan ook met terugwerkende kracht gecrediteerd zou worden. Dit waren jouw woorden naar mij toe.

Nu ik hierover na bel met jouw collega, weet zijn naam even niet meer. Wordt er aangegeven dat dit niet mogelijk is.
Deze collega gaf aan dat hij ruggenspraak met jou hebt gehad en dat jij mij dit niet hebt voor gehouden.

Nu vraag ik jou toch op de mens af om na te denken wat jij mij verteld hebt. En de (fikse) korting die ik dan zou kunnen krijgen bestaat uit 20%. Is dit wat jij ook bedoelde met (fikse) korting? Immers het blijkt te kloppen dat er iets aan de hand is en mijn melding van 21 april pas per 28 juni duidelijk is geworden. Ruim 2 maanden later.

Graag verneem ik via jou over bovenstaand alvorens ik vandaag een beslissing wil nemen. Opzeggen of blijven! Dat zijn mijn enige keuzes.

Gerard

Van: Gerard
Verzonden: donderdag 22 juni 2017 12:12
Aan: xxx
CC: Gerard
Onderwerp: FW: Voortgang melding 21 april 2017

Ter info.

Greetz Gerard

Van: Gerard
Verzonden: dinsdag 23 mei 2017 15:19
Aan: xxx
CC: Gerard
Onderwerp: Voortgang melding 21 april 2017

Beste xxx,

Op 21 april hebben wij contact gehad over het GSM bereik bij ons thuis.
Het gaat om de nummers 06-XXXXXXXX en 06-XXXXXXXX. Graag zou ik willen weten wat de voortgang van onze melding is.
Want vanuit thuis bellen is nog steeds een ramp wat ons betreft.

Klantnummer:
T.n.v.:

Graag verneem ik van jouw.

Met vriendelijke groet,
Gerard

4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Gerard,

Ik heb je bericht aangepast aangezien er voor- en achternamen van collega's in stonden.

Wat betreft je vraag/klacht: Via deze weg kunnen we dit helaas niet versnellen. Ik raad je daarom aan om een antwoord op je e-mail van 30-06 af te wachten. Ik ga ervan uit dat onze collega's z.s.m hierop zullen reageren. Alvast bedankt voor je geduld.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic