Serkan,
Het is altijd een goed idee om eerst te lezen waar het precies om gaat voordat je je ergens meer bemoeit. De tarieven zijn misschien well duidelijk voor iemand die voor Vodafone werkt maar zeer verwarrend voor een klant. Bellen vanuit Nederland naar een ander EU land kost geld terwijl een gesprek uit bijv. Engeland naar Duitsland gratis is zolang het binnen de bundel valt. Kan ik niet bepaald logisch vinden dus bellen naar buitenland vanuit Nederland doen we vanaf nu anders.....
Mijn vraag gaat vooral om de berekening van de tarieven. Voor een gesprek van Nederland naar Duitsland op 2 juni van 9 minuten wordt meer dan het dubbele gerekend dan het tarief van €0,25 per minuut. Om precies te zijn €6,51 voor een gesprek van 9 minuten en 9 seconden. Dat zal dan inclusief BTW zijn, zonder BTW wordt een bedrag van €5,38 vermeld.
Rekenen is bij de jeugd kennelijk een zwak punt want 9 x €0,25 is echt geen €5,38 zelfs niet als je het naar boven afrond.
Graag verneem ik van je waar ik mij dan in vergist zou hebben.
Hi
Charles2,
Ik voel me in ieder geval een stuk jeugdiger naar aanleiding van je feedback
🙂Er zit een verschil tussen de tarieven 'bellen
in Nederland' en 'bellen
in het
buitenland'. Hier doelde ik op in mijn vorige reactie, want wat ons betreft is dit duidelijk gecommuniceerd en staat dit duidelijk in het tarievenoverzicht.
Wat betreft je vraag over de tarieven:
Je doelt op de tarieven
'vanaf 1 juni 2017' maar als ik je berekening zie dan lijkt het erop dat je een abonnement hebt van
vóór 1 juni 2017. Daar geldt een tarief voor van € 0,71 per minuut incl. btw. Dit tarief komt ook overeen met jouw berekening. Klopt het dat je een abonnement hebt met een ingangsdatum van vóór 1 juni 2017?