Annabelle_ schreef:
Houd nog even vol allemaal, maandag is er weer een nieuwe dag waarin een hoop toestellen worden afgeleverd. De iPhone is, met recht, een enorm populair en mooi toestel dat iedereen graag wil hebben. Zodra jullie hem straks in jullie handen hebben zal het het wachten waard zijn geweest:D
Hi Annabelle,
Mijn vraag gaat niet over de orderbevestiging maar de datum van afleveren. Wanneer krijg ik die te horen? 'Maandag zullen er weer een hoop toestellen worden afgeleverd' is mij te vaag. Als ik er maandag al tussen zit, moet ik wel weten dat ik thuis moet zijn. Krijg ik vooraf bericht? Hoe lang van te voren?
buubdaman schreef:
Vandaag naar de winkel geweest en alle iphones uitverkocht en moet ik dus 2 weken wachten. Heb niet besteld. Ga misschien een t-mobile of kpn abonnement nemen. Ik ben zo verbaasd over de belabberde service. Plus vooral dat ze aan de klantendienst doen alsof IK iets fout heb gedaan en de order niet is doorgekomen. Echt bizar. Forum is wat mij betreft ook nutteloos. Het spijt me maar voelt wel zo.
Gr
Stevie schreef:Ok, dankje! En mooi dat je ons zo goed als mogelijk op de hoogte houdt!
Hi klikos,
Vandaag zal inderdaad weer een nieuwe batch iPhones worden uitgeleverd.
Ik heb voor het weekend te horen gekregen dat de eerste iPhone-bestellers vrijdag, maandag of dinsdag het toestel krijgen.
Dus als je hem vrijdag niet hebt gehad, dan val je hoogstwaarschijnlijk in de direct na het weekend groepje :).
Ik heb zometeen weer een meeting over de iPhone 5, dus misschien komt daar nog belangrijke informatie naar voren die ik weer met jullie kan communiceren.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.