Update 02/10/2012:
Hi allemaal,
Daar ben ik weer, wederom een iPhone 5 update meeting gehad en dit is wat eruit is gekomen…
Orderbevestigingen
Mits je een verkeerd mailadres hebt ingevoerd, zou iedereen een orderbevestiging moeten ontvangen als zijn of haar order goed is doorgekomen.
Één keer per dag wordt een lijst gegenereerd met de klanten die een order hebben geplaatst en wordt een bulk aan orderbevestigingen uitgestuurd.
Daardoor zou er niet meer dan 24 uur tussen moeten zitten tussen de order en het ontvangen van de orderbevestiging.
Duurt het echt veel langer, neem dan a.u.b. contact op met de klantenservice of web crew. Zij kunnen voor de zekerheid jouw order nakijken als je twijfelt.
Heb je echter bij online bestellen het scherm gezien waarin staat “dankjewel voor je bestelling” dan is je order goed doorgekomen.
Dit is nog niet zoveel nieuws. Wat wel nieuw is wat ik jullie kan melden dat bij een verlenging je na de initiële orderbevestiging je nog een officiële mailbevestiging ontvangt met alle details over het abonnement en je toestel. Deze mail ontvang je wanneer jouw order het hele proces heeft doorlopen en je toestel klaar is voor uitlevering.
Leveringen:
Nogmaals de herhaling dat de meeste mensen die voor vrijdag 15:00 besteld hebben deze week hun toestel zullen ontvangen.
Wij hebben klanten die woensdag hun toestel kunnen verwachten een sms gestuurd waarin aangegeven staat dat woensdag hun iPhone 5 uitgeleverd zal worden.
Daarnaast hebben enkele mensen gisteren een sms gekregen over langere levertijden op de toestellen. Deze mensen zitten niet bij de eerste lichting van uitlevering. Zij zullen dus hun iPhone 5 niet vandaag of morgen ontvangen. We ontvangen deze week een nieuwe levering toestellen (verschillende varianten) waarmee we deze groep zoveel mogelijk willen voorzien. Dat betekent dat er een kans is dat een gedeelte van de tweede lichting deze week nog kan worden uitgeleverd. Echter kunnen we niet garanderen dat iedereen die op dit moment in backorder staat deze week een toestel zal ontvangen, dit is zeer afhankelijk van het type toestel dat je hebt gekozen en wanneer je hebt besteld.
Zoals eerder al aangegeven, de zwarte iPhone 5 16GB is de meest populaire variant en daardoor erg snel uitverkocht. Ditzelfde probleem ervaart Apple zelf ook.
De gemiddelde levertijd voor de zwarte 16GB zal 3 tot 4 weken bedragen, gelijk aan de levertijd van Apple zelf. Aangezien de leverancier zelf al moeite heeft met voorraden en levering, kunnen wij als eindleverancier niet veel meer betekenen of sneller zijn. Afhankelijk van welke iPhone 5 je kiest loopt je levertijd op, de zwarte 16GB duurt dus 3 tot 4 weken als je net na het weekend hebt besteld of nu gaat bestellen. Kies je echter voor een witte, een variant met meer geheugen, of een witte variant met meer geheugen, dan zal de levertijd aanzienlijk korter zijn op dit moment.
10 GB bundel bij iPhone altijd/extreem:
Op dit moment moet ik jullie vragen nog even geduld te hebben over verdere informatie over de 10GB bundel. We zijn intern alles aan het nakijken en met verschillende afdelingen in overleg. Zodra ik meer weet krijgen jullie een antwoord van mij.