Hey
jeffreyjvd,
Via
https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml kom ik geen storing tegen in Landsmeer. Houd er rekening mee dat mobiele gegevens aan dienen te staan.
Via
http://handleidingen.vodafone.nl/web/ kun je de instellingen voor het internet terug vinden voor je telefoon.
Ik raad je aan om eens handmatig een ander netwerk te selecteren. Daarna zet je het netwerk terug op Vodafone. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan. Mocht het daarna nog niet werken dan kun je een kruistest uitvoeren. Dit houdt in dat een werkende simkaart in jouw toestel gaat en jouw simkaart in een ander toestel. Dit kun je tevens doen in een vodafone winkel. Mijn collega's helpen je graag verder hiermee. Is het de simkaart dan krijg je vanuit vodafone een nieuwe simkaart.
Tevens kun je contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien of er een blokkade etc op het nummer staat.