Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,207Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Mailstoring Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Klopt het dat de exchange het niet meer doet? Sinds een uur ongeveer kan ik niet meer mailen, zowel inkomend als uitgaand is er niks meer mogelijk. Hij zegt dat het serverwachtwoord is verander...

signal plus werkt niet of nauwlijks Alleen-lezen Opgelost

Ik heb thuis een Femtocel, ook wel Signaal Plus omdat het bereik binnenshuis erg slecht is. Vraag: werkt deze ook met Hollands Nieuwe abonnement (Vodafone familie) ? En hoe dan nummer op toegangslijst...

Yieppa door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Update naar Android 4.4 voor de xperia Z en ZR Alleen-lezen Onopgelost

:(:(Hallo,Ik heb een Smartband van Sony gekregen maar kan er geen gebruik van maken omdat de update van Kitkat nog niet is vrij gegeven voor mijn telefoon. Wanneer wordt hij vrij gegeven bij Vodafone?...

janslagter door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Bereik in de trein traject Hoorn - Zaandam Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort reis ik dagelijks met de trein tussen Hoorn en Zaandam. Het valt mij op dat het bereik tot Purmerend zeer matig is netwerk valt 2 keer weg. Wanneer er wel ontvangst is is dat slechts 1 stre...

Megapaul door Gedreven Liefhebber
  • 79 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 16 Likes

Geen dekking Alleen-lezen Onopgelost

Hebben sinds vandaag problemen met de dekking. Wij kunnen niet bellen en ook niet gebeld worden. Postcode 8851GS

Kpl1976 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Forgotten PIN on HTC One M8 Alleen-lezen Onopgelost

I have forgotten my PIN and have tried without luck to do a factory reset. Fast boot is on and the phone continously asks for the PIN code. If I send the phone back to Vodafone, can you reset it or is...

Davey66 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bellen naar een Nederlands prepaidnummer in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, Ik wil iemand bellen die in België zit met een prepaidkaart (geen idee welk netwerk), maar diegene heeft geen beltegoed. Ik heb zelf een Vodafone Red abonnement. Wie betaalt welk deel? Ik...

benjeti door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart activeren Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een nieuwe simkaar't omdat ik een microsim nodig had, maar ik krijg hem niet geactiveerd. Ik heb al gebeld, en via de site geprobeerd, maar mijn nieuwe krijgt geen ontvangst

Mignon door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ontgrendel PIN code Alleen-lezen Onopgelost

Hi iedereen, Just some information. Als je de ontgrendelpin van je Samsung toestel of tablet niet meer weet, kun je maar één ding doen. Dit is het apparaat opsturen naar Samsung. Hun zullen dan 'iets'...

Chris door Expert
  • 689 Topics
  • 17 Oplossingen
  • 23 Likes

bel SMS aan Alleen-lezen Onopgelost

Ik zet bel SMS aan krijg een berichtje terug met Prepaid +BelSMS is actief. Vanaf nu krijg je bij elke opwaardering onbeperkt sms-en en/of mobiel bellen naar Vodafoners. Ga naar www.vodafone.nl/opwaar...

nickytp door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sinds jaren slecht bereik 6446dd Alleen-lezen Onopgelost

Tot een jaar of 3 pefecte volle 3g bereik op mijn locatie in amsterrader veld in brussum. De laatste tijd is het drama schakelt soms van 2g/3g/4g maar alleemaal niet sterk genoeg om een gesprek te kun...

grave176 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekening (papieren) ontvangen, maar niet aangevraagd. Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vandaag een hardcopy rekening thuis ontvangen. Op deze rekening is hiervoor 2,31 euro voor gerekend. Ik heb echte helemaal niet om deze rekening gevraagd. Hoe kan dit?

MvS door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Probleem met het uitschakelen van telefoon. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een probleem, ik denk met de telefoon zelf en niet met de accu. Als ik mijn telefoon uit wil zetten gaat deze niet uit. Als ik op uitschakelen druk en daarna op oke gaat hij voor de helf...

kimmmmvkk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw toestel bij huidig abbonement? Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben inmiddels 2,5 jaar in het bezit van een iPhone 4S. Ik heb hier bij een 2 jarig contract gehad en toen deze afliep heb ik besloten om mijn contract te verlengen en daarbij gewoon mijn huidige to...

femafone door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Koop geen vodafone Red als je ook in het buiteland wil internetten! Alleen-lezen Onopgelost

Let op de niet bestaande kleine lettertjes en uitzonderingen. - kan het nergens vinden maar als Red abonnee met 1 gig aan buitelandse data kun je geen blox ontvangen als internet op reis. Je kunt bete...

richardj door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Misleidende reclame 4G Alleen-lezen Onopgelost

Heb sinds een paar maanden een iphone 5 met daarbij een 4G abbonnement. Nu hoor ik steeds die iritante reclame op de radio over deeking in 4G dekking in Nieuw Zeeland.Hierbij wordt de commercial afges...

Bara door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Extreem hoge korting voor oude klant Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik ken iemand die al jaren lid is van Vodafone. Van deze persoon heb ik te horen gekregen dat het sim-only abonnement van deze persoon er als volgt uitziet:2 GB internet30 Mbps downloa...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen service Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb net mijn telefoon met nieuw abonnement en nieuw nummer ontvangen echter geeft de telefoon elke keer geen service aan en kan ik nergens mijn mobiele nummer vinden?! Iemand een idee wat het probl...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen